۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سیدحسن نصرالله: نتانیاهو سردرگم شده و این در اظهارات متناقضش مشخص است!

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان: آمریکا جنگ غزه را مدیریت می‌کند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، به مناسبت روز شهید به تحولات روز درمنطقه پرداخت و تاکید کرد که دولت آمریکا مدیریت کننده جنگ در نوار غزه است و رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات بی شرمانه و وحشیانه خود علیه غیرنظامیان مظلوم ضربه سختی را به پیکر خود وارد کرده ست.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود با اشاره به روز شهید گفت: روز شهید، روز مقاومت و حزب الله است! ما به شهدا و خانواده‌های آنان در این روز که روز شهید مقاومت در حزب‌الله است، افتخار می‌کنیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به درگیری‌ها در نوار غزه افزود: در نوار غزه دو رویداد در حال رخ دادن است، اولین حادثه تجاوزات بی رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به خاک غزه و رقم زدن جنایات بی‌شرمانه و خلاف قوانین بین المللی است و دومین رویداد، پاسخ قهرمانانه و بزرگ از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی به دشمن اسرائیلی است!

نصرالله با اشاره به سخنان خود در سخنرانی هفته گذشته، در ادامه افزود: وحشیگری این رژیم کودک کش برای تحت سلطه درآوردن مردم منطقه و از بین بردن اراده‌ها برای مطالبه حقوق مشروع طراحی و تنظیم شده است.

سخنرانی سیدحسن نصرالله در روز شهید

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: پاسخ مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه این رژیم باعث شکست همه جانبه دشمن می‌شود. کسی که می‌تواند جلوی تجاوز را بگیرد، هدایت کننده آن است. کسی که این نبرد را هدایت می‌کند ایالات متحده است! اسرائیل به هیچ دستاوردی که بتواند به شهروندانش ارائه کند، دست نیافته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به رهبری ایران گفت: اگر قدرتی برای مقاومت لبنان و فلسطین و حتی جنبش های مقاومت دیگر در خاورمیانه وجود داشته باشد، همه اینها به برکت رهبری ایران است. ایران از هیچ حمایتی از گروه‌های مقاومت دریغ نکرد تا مردم منطقه بتوانند علی‌رغم همه تهدیدها پایداری کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: در پی حملات رزمندگان دلاور یمن و در نتیجه کوچ شهرک‌نشینان به فشار بیشتر بر کابینه نتانیاهو منجر شد. ارتش اسرائیلی مجبور شد بخشی از پدافند هوایی خود، گنبد آهنین و موشک‌های خود را به ایلات منتقل کند. ارتش اسرائیل در مورد اینکه چه کسی پشت حملات پهپادی در ایلات بود سردرگم است. این سردرگمی در اظهارات ضد و نقیض نتانیاهو معکس شده است.

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به ملحق شدن مقاومت اسلامی عراق به عملیات طوفان الاقصی با هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق تصریح کرد: عملیات مقاومت عراق علیه اهداف آمریکایی در حمایت از فلسطینی‌ها و در خدمت ایده آزادی عراق و سوریه است. آمریکایی‌ها اعتراف کردند که ۴۶ حمله به پایگاه‌های آنها در سوریه و عراق صورت گرفته است و  در طی آن ۵۶ سرباز زخمی شده‌اند. عملیات مقاومت عراق بیانگر شجاعت قابل توجه در مقابل آمریکایی‌هایی است که ناوهای هواپیمابر آنها منطقه را پر کرده است.

سید حسن نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: «اسرائیل» پس از ۷ اکتبر، با «اسرائیل» قبلی متفاوت است و مرحله آتی این مسئله را ثابت خواهد کرد. دبیرکل حزب الله لبنان در این باره تصریح کرد: زمان، به نفع دشمن نیست و رژیم اشغالگر در میدان و در تسخیر غزه و همچنین تغییر در افکار جهانی ناکام بوده و از گسترش جبهه‌ها بیم دارد. همه عوامل، از جمله پرونده اسرا، دشمن را تحت فشار قرار می‌دهد. ما با همه شهدای خود عهد می‌بندیم که این راه را ادامه دهیم تا اهداف و  دستاوردهایشان را حفظ کرده و به پیروزی آینده برسیم و این در حال محقق شدن است.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1051372

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات مردمی برای بازگرداندن ربوده‌شدگان | تل‌آویو

خواندن مطلب بعدی ←

دولت آمریکا از اسرائیل در مورد اظهارات نتانیاهو توضیح خواست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *