۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارتش اسرائیل تعداد گروگان‌های کشته شده در غزه را فاش کرد

ارتش اسرائیل تصدیق کرد که 7 گروگان در غزه کشته شده‌اند.

با بازگشت گروگان‌های اسرائیلی از نوار غزه در جریان مقابله مبادله‌ای که در آتش بس بشردوستانه گنجانده شده بود، اسرائیل از طریق سرویس امنیت داخلی (شین بت) و ارتش و پس از تحقیق از آزاد شده‌ها، دیروز اطلاعاتی در مورد سرنوشت برخی گروگان‌ها اعلام کرد.

در بیانیه‌ای که امروز، شنبه، توسط ارتش و شین بت صادر شد، اسرائیل اعلام کرد که هفت گروگان کشته شده‌اند. در این بیانیه آمده است: جسد افیر زرواتی کشف و به غزه منتقل شد و خانواده وی چهارشنبه گذشته، از مرگ او مطلع شدند.

دانیال حجاری، سخنگوی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی، نیز از کشته شدن الیاهو مارگالیت اسرائیلی از کیبوتص نیر اوز در غزه خبر داد که به همراه اسرائیلی‌ها اسیر شده بود. به گفته وی، حماس، دختر او، نلی مارگالیت، را پنجشنبه گذشته، در آخرین دسته از مبادلات، قبل از فروپاشی آتش بس آزاد کرد.

مقامات کیبوتص نیر اوز اعلام کردند که اسامی سه نفر از ساکنان کیبوتص که پس از دستگیری در 7 اکتبر کشته شدند،از این قرار است: آریه زالمونوویچ، 85 ساله، مایا گورن، 56 ساله، و رونن آنجل، 54 ساله.

کیبوتص بئری همچنین از مرگ یک شهرک‌نشین، افرا کیدر (70 ساله) خبر داد و اعلام کرد که جسد وی همچنان در غزه است. همچنین همسرش سامی کیدر در 7 اکتبر در داخل کیبوتص کشته شد.

مقاومت حماس پیشتر اعلام کرده بود که این افراد در عملیات هوایی اسرائیل و بمباران نوار غزه، قبل از آتش بس، کشته شده‌اند.

به گفته منابع اسرائیلی، هنوز 137 زندانی از ملیت‌های مختلف در داخل غزه وجود دارند و تعداد آزادشدگان به 113 نفر از جمله 24 خارجی رسیده است.

 

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/102756

→ خواندن مطلب قبلی

گرایش جوانان اروپایی به اسلام تهدیدی برای اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

اسرائیل به دنبال آتش بس یک روزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *