۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هشدار مکرون: نابودی حماس به معنای یک جنگ ده ساله است!

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه خواستار دوبرابر کردن تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس دائمی در نوار غزه شد و به اسرائیل درباره جنگ ده ساله هشدار داد.

امروز شنبه، مکرون در یک کنفرانس مطبوعاتی در دبی، جایی که در کنفرانس آب و هوای سازمان ملل (COP28) شرکت می‌کند، گفت که فرانسه در مورد از سرگیری درگیری‌ها در غزه بسیار نگران است. وی به قطر می‌رود تا بر روی آتش بس جدیدی که منجر به آتش بس می‌شود، تلاش کند. مکرون افزود: بسیار واضح است که از سرگیری درگیری‌ها در نوار غزه موضوعی نگران کننده است و تا کنون کانون درگیری‌های بسیاری بوده است.

مکرون به اسراییل هشدار داد که هدف اعلام شده برای از بین بردن کامل حماس ممکن است آن را به یک جنگ ده ساله بکشاند. او پرسید: انحلال کامل حماس به چه معناست؟ آیا کسی معتقد است که این امکان پذیر است؟ اگر چنین است در این صورت جنگ رخ خواهد داد؛ ده سال طول خواهد کشید، بنابراین این هدف باید روشن شود.

مکرون تأکید کرد که مقابله خوب با تروریسم شامل بمباران سیستماتیک و جنگ مستمر نیست.

مکرون معتقد است که وضعیت جنگ، مستلزم تلاش‌های مضاعف برای دستیابی به آتش‌بس دائمی، آزادی همه گروگان‌هایی است که هنوز در دست حماس هستند، کمک‌های فوری به مردم غزه ارائه می‌شود و اسرائیل برای بازگرداندن امنیت خود مطمئن است.

 

 

لینک خبر: https://www.haaretz.co.il/news/world/middle-east/2023-12-02/ty-article/.premium/0000018c-2ace-d5f2-a5cc-6ede48f00000

→ خواندن مطلب قبلی

کاملا هریس، اهداف ایالات متحده را پس از جنگ اعلام خواهد کرد

خواندن مطلب بعدی ←

گالانت تهدید کرد: حملات در غزه تشدید خواهد شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *