۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تک تیرانداز اسرائیلی، دو زن را در کلیسا کشت

دفتر رسانه‌ای پاپ کلیساهای اورشلیم امروز شنبه اعلام کرد که یک تک تیرانداز اسرائیلی، یک مادر و دخترش را ترور و 7 نفر دیگر را در کلیسای خانواده مقدس مجروح کرد.

تارنمای وای نت نوشت: در این بیانیه توضیح داده شده است که یکی از این دو زن هنگام تلاش برای نجات زن دیگر در حالی‌که به سمت صومعه می‌رفتند، به آنها شلیک شد و 7 نفر دیگر هنگام تلاش برای کمک زخمی شدند.

Capture1 46

وی ادامه داد: آنها در داخل دیوارهای صومعه غزه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند در حالی‌که در محل هیچ مقاومتی وجود نداشت. در این بیانیه آمده است: شب گذشته در اثر تیراندازی خشونت‌آمیز که شهر را هدف قرار داد، سه نفر در داخل دیوارهای صومعه مجروح شدند.

در گزارش وای نت آمده است : یک قانون‌گذار بریتانیایی فلسطینی الاصل اعلام کرد که اعضای خانواده وی و صدها نفر دیگر بدون غذا در کلیسا گیر افتاده‌اند و مطمئن نیست که تا کریسمس زنده بمانند.

در همین راستا، وزیر خارجه ایتالیا از اسرائیل خواست از اماکن مسیحی محافظت کند.

در 20 اکتبر، منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در بمباران کلیسای ارتدوکس یونانی در شهر غزه، که سومین کلیسای قدیمی جهان است، هشت شهروند مسیحی از جمله کودکان کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

ارتش اشغالگر اسرائیل از 7 اکتبر گذشته تجاوزات ویرانگری را به غزه آغاز کرده است که تا روز جمعه 18800 شهید و 51000 مجروح که بیشتر آنها کودک و زن بودند، تخریب گسترده زیرساخت‌ها و فاجعه انسانی بی‌سابقه برجای گذاشت.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/r11xz8hip#autoplay

→ خواندن مطلب قبلی

توافق اسرائیل و تشکیلات خودگردان برای انتقال وجه

خواندن مطلب بعدی ←

تایمز نقشه اسرائیل برای حمله به جنوب لبنان را فاش کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *