۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تیراندازی سرباز اسرائیلی به هم‌رزمانش

کانال 7 اسرائیل، امروز چهارشنبه، 27 دسامبر با انتشار گزارشی، جزئیات تیراندازی سرباز ارتش رژیم صهیونیستی به هم‌رزمانش را فاش کرد.

Capture 190

این شبکه فاش کرد که یک سرباز از تیپ چتربازان، روز دوشنبه، در خلال تعطیلات، در روستایی در اشکلون به دیگر هم‌رزمانش تیراندازی کرد.

کانال 7 اسرائیل گزارش داد: سربازی که با دوستانش از جنگ بازگشته و برای تفریح در غزه بیرون رفته بود، نیمه‌های شب، بعد از بیدار شدن از خواب، با اسلحه یکی از دوستانش، شروع به تیراندازی کرد که در اثر این تیراندازی، چندین سرباز زخمی شدند.

فرماندهانش او را کنترل و برای درمان به مراکز درمانی منتقل کردند. در نتیجه این تیراندازی، چند سرباز بر اثر اصابت ترکش مجروح شدند. با توجه به وضعیت پزشکی سرباز تیرانداز، وی هنوز مورد بازجویی قرار نگرفته است.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: حادثه تیراندازی، در حین تازه‌سازی نیروها از درگیری در غزه رخ داد و تعدادی از سربازان بر اثر اصابت ترکش به صورت مجروح شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

یک مقام نظامی افزود: این حادثه به وزارت دفاع گزارش شد و  تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. با توجه به وضعیت پزشکی سرباز تیرانداز، در حال حاضر از وی بازجویی نشده است. زمانی که این امر امکان پذیر شود، تحقیقات انجام خواهد شد.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/624472

→ خواندن مطلب قبلی

معاریو: توافق ائتلاف با بنی‌گانتز برای بار دوم نقض شد

خواندن مطلب بعدی ←

اورشلیم پست: دولت قادر به کنترل وضعیت وخیم معیشتی نیست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *