۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دوازدهمین شنبه متوالی تظاهرات مردمی برای آزادی گروگان‌ها

شب گذشته در تل‌آویو شهرک‌نشینان اسرائیلی در پی اعتراض به نحوه عملکرد دولت برای آزادی گروگان‌ها تظاهرات کردند.

شب گذشته، دوازدهمین شنبه متوالی بود که هزاران نفر علیه عدم تلاش دولت برای آزادی گروگان‌ها تظاهرات کردند. آنها شعار می‌دادند: زمان ما کم است. نیازداریم که گروگان‌ها را زنده به خانه‌هایشان بازگردند. در این تجمع گروگان‌های آزادشده و خانواده‌های گروگان‌ها، چه اسرایی که بازگشته بودند و چه اسرایی که هنوز در اسارت بودند، نیز حضور داشتند.

Capture2 15

یکی از گروگان‌هایی که به تازگی از اسارت برگشته بود برای جمعیت سخنرانی کرد و گفت: هیچ کدام از دو طرف وقت زیادی ندارند. چرا که طولانی‌تر شدن جنگ به ضرر هر دو طرف است. در غزه تعداد زیادی از گروگان‌ها وجود دارند که همه آنها باید بازگردانده شوند. من وقتی در اسارت بودم ترسناک‌ترین فکری که به ذهنم می‌رسید این بود که من فراموش شده‌ام و کسی به دنبال آزادی من نیست و الان این تفکر بین اسرای اسرائیلی در غزه وجود دارد.

در این تجمع نمایندگانی از خانواده‌های اسرای فوت شده نیز ضمن تایید صحبت‌های سخنرانان، در حمایت از آنها در این تظاهرات شرکت کردند. همچنین برخی از هنرمندان به این تجمع پیوستند و قطعه موسیقی من دیگر کشوری ندارم و آهنگ‌هایی با موضوع اتحاد درمقابل اقدامات فلسطینیان را سرودند.

 

لینک خبر: http://tinyurl.com/2ak9kfbf

→ خواندن مطلب قبلی

استعفا به دلیل بی کفایتی‌ نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

بازگشایی دانشگاه‌ها در اراضی اشغالی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *