۳۰ شهریور ۱۴۰۳

یورومد: اسرائیل کودکان غزه را می‌رباید

رژیم اشغالگر اسرائیل در حالی‌که به جنایات نسل کشی ادامه می‌دهد، کودکان غزه را می‌رباید.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای نقض حقوق کودکان فلسطینی در نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار افشای سرنوشت کودکانی شد که توسط سربازانش به زور منتقل یا ربوده شده‌اند.

دیده‌بان گفت که اطلاعات موثقی در مورد چند مورد از کودکان ربوده شده توسط ارتش اسرائیل دریافت کرده است که برخی از آنها به بیمارستان‌های اسرائیل منتقل شده‌اند و برخی از سرنوشت آنها هنوز نامعلوم است. این نهاد خاطرنشان کرد: برخی از این کودکان به دلیل بمباران بی‌رویه اسرائیل در نوار غزه، تمام خانواده‌ خود را از دست دادند.

Capture 7

دیده‌بان حقوق بشر به نقل از گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی در مورد ربودن یک نوزاد فلسطینی توسط افسر اسرائیلی توسط یک افسر اسرائیلی از نوار غزه، پس از کشتن خانواده پنج نفره او توسط سربازانش، نقل کرد. وی گفت که این اقدام یک جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا افزود که صدها خانواده در نوار غزه از دست دادن فرزندان خود به دلیل تداوم تهاجم اسرائیل، دشواری آواربرداری، ناتوانی در ارتباطات و اینترنت و پراکندگی خانواده‌ها به دلیل کوچ اجباری گزارش داده‌اند.

این سازمان از سازمان ملل متحد، سازمان‌های بین المللی و جامعه بین المللی خواست تا برای توقف خشونت اسرائیل علیه مردم فلسطین، حمایت از حقوق کودکان، آزادی زندانیان کودک، افشای سرنوشت افراد ناپدید شده و محاکمه مسئولین جنایات، فورا مداخله کنند.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367818

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراف اسرای فلسطینی: بوسیدن پرچم اسرائیل یا کتک خوردن!

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی: تنها 15 درصد صهیونیست‌ها، خواهان ابقای نتانیاهو هستند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *