۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حسن نصرالله: آنکه باید از جنگ بترسد اسرائیل است

رسانه‌های عبری: در سایه درگیری در شمال، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله پیام دیگری به اسرائیل فرستاد: ما آماده جنگ هستیم و از آن نمی‌ترسیم!

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیل در ناکامی فرو رفته است و تنها کشتار، ویرانی و ارائه تصویری از وحشیگری انجام داده است و حتی به تصویری از پیروزی پس از 100 روز جنگ در غزه نرسیده است.

نصرالله با اشاره به اینکه اسرائیل نتوانست به اهداف اعلامی و ضمنی خود دست یابد، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف اعلام شده، حذف جنبش حماس و بازیابی اسرای اسرائیلی است، در حالی که هدف، آوارگی مردم غزه و اشغال و ویرانی غزه است.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: 100 روز از جنگ گذشته و غزه در حال مقاومت و استقامت است و مردم آن در یک استواری افسانه‌ای قرار دارند که در تاریخ بی‌نظیر است. و مردم غزه استوار، استوار، استوار، قوی و شکست ناپذیرند، تسلیم نمی‌شوند، ضعیف نمی‌شوند، عقب نشینی نمی‌کنند و تسلیم نمی‌شوند. وابستگی‌ها، با شجاعت، قهرمانی و خلاقیتی مبارزه می‌کند که با هیچ چیز قابل مقایسه نست.

حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: تلفات دشمن چند برابر آن چیزی است که به رسانه‌ها درز می‌کند و بزرگترین فاجعه زمانی خواهد بود که جنگ به پایان برسد و میزان خسارات وارده به موجودیت اسرائیل در درجه اول از سوی مقاومت وارد شده باشد.

وی ادامه داد که نیمی از مردم اسرائیل از آسیب روحی رنج می‌برند و نیاز به درمان روانی دارند، اقتصاد علاوه بر کشاورزی و گردشگری تقریبا فلج شده است. آنچه در دریای سرخ اتفاق می‌افتد ضربه شدیدی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است. شهروندان اسرائیلی مطمئن هستند که نتانیاهو و دولتش ناتوان هستند و باید جایگزین آنها شوند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1067743

→ خواندن مطلب قبلی

صدمین روز جنگ غزه

خواندن مطلب بعدی ←

تهدید استراتژیک دولت، از وزارت بهداشت تا شین بت، اعتراض به بودجه پیشنهادی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *