۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رئیس کل ستاد ارتش، تحقیقات درباره ناکامی 7 اکتبر را متوقف کرد

هرتزی هالوی: بازرسی در زمان جنگ توجه فرماندهان را از جنگ منحرف می‌کند، به ظرفیت تحقیقات عملیاتی و کیفیت آن آسیب می‌رساند.

هرتزی هالوی، رئیس کل ستاد ارتش، دیروز چهارشنبه به نتانیاهو انگلمن، بازرس دولتی نسبت به درخواست وی برای انجام تحقیقات در مورد امور مربوط به ارتش اسرائیل در پی حوادث 7 اکتبر هشدار داد و گفت که این امر بر عملکرد ارتش در زمان جنگ در این کشور تأثیر خواهد گذاشت.

هالوی گفت: تحقیق در ارتباط با ادامه درگیری، توجه افسران را از درگیری منحرف می‌کند، به توانایی و کیفیت تحقیقات عملیاتی آسیب می‌رساند و اجازه نمی‌دهد برای دستیابی به اهداف متمرکز شود. ناظر قبلاً مطالب حساس و محرمانه‌ای را از آژانس‌های امنیتی مختلف اسرائیل درخواست کرده بود که باعث آشفتگی در ارتش اسرائیل و سطح امنیتی شد.

هالوی افزود: ارتش اسرائیل در اوج جنگ چند جبهه‌ای با چالش‌های فراوان روبه‌رو است و توسعه جنگ در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد و برای دستیابی به اهداف جنگ در جبهه‌های مختلف و به منظور حفظ جان سربازان، ارتش اسرائیل تحقیقات عملیاتی همه جانبه‌ای را نیز انجام خواهد داد. وی ادامه داد: این امر مستلزم آن است که بر درس آموزی در مورد حفاظت از شهرها و رویدادهایی که تأثیر مستقیم بر میدان نبرد دارند، تمرکز کنیم.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1070755

→ خواندن مطلب قبلی

مخالفت صریح واشنگتن با ایجاد منطقه حائل در نوار غزه

خواندن مطلب بعدی ←

شرکت مواد غذایی Willy Food  قیمت‌ها را افزایش می‌دهد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *