۳۱ شهریور ۱۴۰۳

مقامات نواحی شمالی از دیدار با اسموتریچ سر باز زدند!

اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، صبح امروز به مناطقی از شمال اراضی اشغالی سفر کرد و خواستار برگزاری یک جلسه با مقامات آنجا شد، اما اکثر آنها از این شرکت در این جلسه سر باز زدند.

والا نیوز فاش کرد: اسموتریچ قرار است جلسه‌ای در یکی از مناطق شهر هرمون با مقامات و مسئولان نواحی شمالی برگزار کند اما اکثر آنان دعوت او را رد کردند و حاضر به شرکت در این جلسه نشدند. این درحالی است که اسموتریچ با طرح بازسازی مناطق شمالی اراضی اشغالی در کنست مخالفت کرده است.

Capture 71

یکی از مقاماتی که دعوت او را رد کرد، گفت: هرگاه که وزیر دارایی مبلغی را برای بازسازی مناطق شمالی تعیین کرد، به دیدن او خواهیم رفت. اکنون دیدار ما با او هیچ الزامی ندارد.

این حد از بی‌توجهی به اسموتریچ به این دلیل است که او در جلسه نشست مقامات صهیونیستی با نخست وزیر، قول داد تا ظرف ده روز بعد از آن جلسه سه میلیارد شِکِل برای بازسازی و رسیدگی به شهرک‌های شمالی اختصاص دهد، اما این قول را عملی نکرد و مقامات از او به شدت ناراحت و عصبانی هستند.

نواحی شمالی اراضی اشغالی به دلیل درگیری‌های ارتش با حزب الله لبنان دچار آسیب جدی شده است. حتی از لحاظ اقتصادی نیز به شدت تحت تاثیر درگیری‌ها قرار گرفته است.

 

منبع خبر: https://finance.walla.co.il/item/3643561

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات مردمی در یکی از بزرگترین موزه‌های نیویورک در حمایت از فلسطین

خواندن مطلب بعدی ←

قاچاق انسان در پوشش استخدام کارگران خارجی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *