۳۰ شهریور ۱۴۰۳

لاف‌زنی گالانت برای بمباران بیروت

گالانت: از هر طریقی به مصاف حزب الله می‌رویم.

امروز پنجشنبه، یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر ادامه جنگ در مرزها، حزب الله لبنان را تهدید کرد و گفت که ارتش اسرائیل ممکن است بیروت را نیز بمباران کند.

گالانت در پایان تمرین آموزشی کمیته اقتصادی وضعیت اضطراری برای آمادگی برای جنگ در شمال گفت: ما پس از یک روز سخت در شمال به اینجا رسیدیم، حزب الله کمی قوی شد و ما نیز یک درجه افزایش یافتیم. ما می‌توانیم نه تنها به سایت‌هایی در فاصله 20 کیلومتری، بلکه در فاصله 50 کیلومتری، و همچنین بیروت و هر جای دیگر حمله کنیم. ارتش قدرت زیادی دارد، اکنون در وضعیت بسیار بسیار عالی هستیم.

وی ادامه داد: هواپیماهای ما که در حال حاضر در آسمان لبنان پرواز می‌کنند، بمب‌های سنگین‌تری برای اهداف دورتر دارند. هواپیماهایی که اکنون بر فراز لبنان پرواز می‌کنند، هدف دارند و می‌دانند که چگونه حمله خود را از یک نقطه به نقطه دیگر تغییر دهند. در صورت وقوع جنگ، هزینه‌هایی که اسرائیل می‌پردازد بسیار زیاد است، اما برای لبنان و حزب‌الله فاجعه‌بار خواهد بود.

گالانت همچنین گفت: ما نمی‌خواهیم به این وضعیت برسیم و نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم، بلکه می‌خواهیم به توافقی برسیم که امنیت را به مردم شمال بازگرداند و آنها را به خانه‌هایشان برگرداند، اما اگر چاره‌ای وجود نداشته باشد، ما برای بازگرداندن آنها و ایجاد وضعیت امنیتی مناسب تلاش خواهیم کرد. ارتش اسراییل در ماه‌های اخیر ثابت کرده است، منظور ما چیزی است که می‌گوییم.

وی درباره روز پس از جنگ گفت که در پایان روز، حماس به عنوان یک سازمان نظامی و دولتی در نوار غزه وجود نخواهد داشت، این یک تصمیم دولتی و حکومتی است و سیستم امنیتی آن را به طور کامل اجرا خواهد کرد هرچند زمان‌بر باشد.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/629318

→ خواندن مطلب قبلی

معاملات در صنعت املاک و مستغلات در پایین‌ترین سطح

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو: اسرائیل دیکته‌های بین المللی را رد می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *