ادامه عملیات ارتش اسرائیل در بیمارستان خان یونس

هاآرتص از ادامه عملیات ارتش در بیمارستان ناصر خان یونس خبر داد.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که چهار بیمار در بیمارستان ناصر خان یونس به دلیل کمبود برق جان خود را از دست دادند؛ ارتش اسرائیل همچنان به عملیات خود در بیمارستان ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که چهار بیمار در بیمارستان ناصر در خان یونس به دلیل کمبود برق در این مرکز جان خود را از دست دادند. بیمارستان صبح امروز از توقف کار ژنراتورهای موجود در محل خبر داد و هشدار داد که این امر جان بیماران را به خطر می‌اندازد.

هاآرتص نوشت این سومین روز از عملیات ارتش در بیمارستان است و ارتش اسرائیل به عملیات خود در بیمارستان ادامه می‌دهد. شب گذشته وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی به یک پایگاه نظامی تبدیل شده است و صدها بیمار، خدمه و کارکنان به ساختمان قدیمی مجموعه منتقل شده‌اند، این در حالی است که در مجموعه قدیمی بیمارستان کمبود شدید غذا، نوشیدنی و شیر برای نوزادان وجود دارد.

دیروز، دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در مصاحبه خود مدعی شد که تحقیقات نشان می‌دهد که ربوده شدگان در گذشته در بیمارسان ناصر نگهداری می‌شدند. ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که هیچ ربوده شده زنده در بیمارستان وجود ندارد. هاگاری نیز روز گذشته گفت تا کنون هیچ مدرکی دال بر حضور ربوده شدگان در بیمارستان پیدا نشده است.

ارتش سه روز پیش بیمارستان را محاصره کرد و از شهروندان خواست که نصر را به سمت جنوب ترک کنند. ارتش می‌گوید که تا چهارشنبه حدود 4000 نفر آن را ترک کرده‌اند. تخمین زده می‌شود که هزار نفر دیگر به اضافه کادر پزشکی و بیماران در آنجا باقی مانده‌اند.

 

لینک خبر: هاآرتص

→ خواندن مطلب قبلی

سناریوی آلتا، موضوع گفت‌وگوی ویژه مقامات صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی؛ حمایت مطلق صهیونیست‌ها از عملیات نظامی علیه حزب الله

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *