۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعتراض علیه دولت

رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی گزارش دادند که عصر شنبه هزاران معترض علیه دولت، در سراسر تل‌آویو تجمع کردند و خواستار بازگرداندن گروگان‌ها شدند.

تظاهرات علیه دولت در نقاط مختلف تل آویو برگزار شد و معترضین مقابل موزه هنر این شهر در میدان گروگان‌ها تجمع و چندین خیابان از جمله تقاطع کاپلان و جاده بگین را مسدود کردند. در جریان تظاهرات، معترضین فیلمی با عنوان «یک درخواست» را به نمایش گذاشتند که در آن از دولت می‌خواهند تا نسبت‌ به بازگرداندن گروگان‌ها اقدام کنند. والدین ایتای چن، شهروند آمریکایی-اسرائیلی سرباز ارتش رژیم‌صهیونیستی در این تظاهرات گفت: کشور از شما دفاع نکرد و شما را نجات نداد. آنها هر روز شما را انکار می‌کنند.

علاوه‌ بر این، خانواده‌های گروگان‌ها نامه‌ای به اعضای کابینه جنگ ارسال کردند و در آن نوشتند: ما خواستار پاسخگویی مستقیم از سوی شما هستیم. اولویت‌های کابینه سیاسی پس‌ از گذشت بیش‌ از نیم سال از جنگ چیست؟ ما دیگر هیچ فشار نظامی را احساس نمی‌کنیم. برای بازگرداندن آنها چه اقدامی می‌کنید؟

در این نامه همچنین از رهبران دولت خواسته شده است تا با خانواده‌های گروگان‌ها دیدار رسمی داشته باشند. آنها از این واقعیت انتقاد کردند که ماه‌های زیادی بدون ملاقات رسمی گذشته است.

گفتنی است که یاییر لاپید، رهبر حزب اپوزیسیون نیز در تظاهرات شهر حیفا سخنرانی کرد. لاپید اظهار داشت: این دولت یک فاجعه است. ما اکنون به خاطر گروگان‌ها و سربازان به انتخابات نیاز داریم.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-798052

→ خواندن مطلب قبلی

پیشگیری از خودکشی

خواندن مطلب بعدی ←

هراس شین بت از زنده ماندن تنها 40 گروگان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *