۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نتانیاهو نابودگر اسرائیل خواهد بود

ایال مگد: نتانیاهو نابودگر کشور خواهد بود و برای اسرائیل مخرب است.

ایال مگد نویسنده،‌ شاعر و بهترین دوست نتانیاهو، روز یکشنبه، در ستون مجله هاآرتص نوشت که نخست وزیر در حال نابود کردن اسرائیل است.

نتانیاهو
ایال مگد

مگد اذعان داشت: او مخرب کشور خواهد بود زیرا چاره دیگری ندارد. نتانیاهو گرفتار جنون بزرگ دیکتاتوری است. او کشور را ملک خصوصی خود می‌داند و طوری به حکومت عادت کرده است که نمی‌تواند ببیند شخص دیگری جای او را بگیرد.

وی در ادامه نوشت: خروج از دولت برای او به منزله واگذاری و انتقال دارایی‌اش به شخصی دیگر است. بی‌بی مانند یک شوهر حسود است که نمی‌تواند تصور کند که همسرش در آغوش دیگری است و این مرضی علاج ناپذیر است.

وی افزود: با این حال او مردی است که من دوستش دارم و مهم‌تر از آن دولتمردی است که دغدغه اصلی‌اش امنیت اسرائیل است.

مگد با ابراز تاسف از بی‌شرمی نخست‌وزیر، او را ظالم توصیف کرد. همچنین نوشت که او در قبال حفظ حکمرانی‌اش، حاضر است تا هر بهایی را حتی به قیمت مردم اسرائیل بپردازد. بنابراین در آینده هیچ شانسی وجود ندارد که جنگ قابل پیش بینی پایان یابد.

ایال مگد تاکید کرد: جنگ تنها با سرنگونی نتانیاهو پایان می‌یابد. بارها و بارها شاهد تصمیماتی هستیم که نه بر اساس منافع ما، بلکه با توجه به منافع شخصی نتانیاهو اتخاذ شده ‌است. این ویرانی، پرسرعت و غارتگرانه است و ما نیز ​​باید به روندی که از این تخریب جلوگیری می‌کند سرعت بخشیم.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-798324

→ خواندن مطلب قبلی

نتانیاهو: فشار نظامی بر حماس را افزایش خواهیم داد

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش وزارت خارجه آمریکا از نقض حقوق بشر توسط اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *