۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارزیابی در اسرائیل، عملیات در رفح دو ماه به طول خواهد انجامید

کانال 12 عبری: تهاجم به رفح تا دو ماه ادامه خواهد داشت.

گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی از تشدید تنش‌ها در نوار غزه حکایت دارد که نشان می‌دهد عملیات نظامی اسرائیل در شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است تا دو ماه ادامه یابد.

به گزارش شبکه 12 اسرائیل، برآوردهای داخلی اسرائیل حاکی از آن است که عملیات نظامی در رفح برای مدت طولانی و شاید تا دو ماه ادامه خواهد داشت و در صورت توافق دو طرف برای تبادل اسرا، هر لحظه امکان توقف آن وجود دارد.

کانال 14 عبری دیروز جمعه در گزارشی از منابع آگاه گزارش داد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با گسترش منطقه عملیاتی ارتش اسرائیل در رفح موافقت کرده است و برخی آن را به عنوان عبور از آنچه رئیس جمهور آمریکا خط قرمز توصیف کرده، تعبیر می‌کنند.

اقدام به عملیات نظامی در رفح در پرتو مخالفت ایالات متحده با عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح است که نسبت به پیامدهای انسانی بزرگی که ممکن است ناشی از آن باشد، هشدار داده است.

کانال 12 در ادامه نوشت: با توجه به تهدیدهای دولت بایدن مبنی بر تاخیر در ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح، نتانیاهو شب گذشته تصریح کرد که اگر مجبور باشیم به تنهایی بجنگیم، تنها خواهیم جنگید. من قبلاً گفته‌ام که اگر ما مجبور شویم، با ناخن‌هایمان می‌جنگیم.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/pzm-soldiers

→ خواندن مطلب قبلی

کابینه صهیونیستی گسترش عملیات نظامی در رفح را تصویب کرد

خواندن مطلب بعدی ←

آواره شدن 80 هزار فلسطینی از رفح در مدت سه روز

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *