۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشته شدن سه سرباز صهیونیست در رفح

طبق گزارش کانال 7 عبری، سه سرباز ارتش اسرائیل کشته و 7 نفر دیگر در رفح زخمی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تایید کرد که در یک کمین، سه سرباز ارتش اسرائیل از گردان 50 تیپ نهال در جنوب نوار غزه کشته و 7 افسر و سرباز زخمی شدند که مجروحیت 3 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در همین حادثه که در اثر بمباران ساختمانی در شهر رفح سه سرباز کشته شدند، یک افسر و دو سرباز به شدت مجروح شدند و یک سرباز نیز در جنوب نوار غزه به شدت مجروح شد.

علاوه بر این، یک افسر و یک سرباز از گردان 614 در جریان نبردها در شمال نوار غزه و یک سرباز یگان چند بعدی در شمال نوار غزه نیز به شدت مجروح شدند.

رادیو ارتش اسرائیل جزئیات کمین گردان 50 تیپ نهال در رفح را منتشر کرد که در آن 3 سرباز کشته شدند.

بر اساس اطلاعات و جزئیاتی که اجازه انتشار داده شد، نیروها وارد ساختمانی شدند که از آنجا یک موشک ضد زره به سمت خودروها شلیک شد که در نتیجه منجر به هلاکت 3 سرباز صهیونیست و 5 زخمی که حال 3 تن از آنها وخیم است، شد.

آمار رسمی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که از ابتدای ماه مه تاکنون 33 اسرائیلی از جمله 27 افسر و سرباز ارتش اسرائیل در نبردهای غزه، 3 سرباز و یک اسرائیلی در اثر آتش حزب الله کشته شده‌اند. همچنین یک افسر در درگیری‌های طولکرم و یک کارمند وزارت امنیت در رفح مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفتند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/638859

→ خواندن مطلب قبلی

امتناع حماس از پذیرش پیشنهاد جدید اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

تشدید شدن اختلاف بین نتانیاهو و مقامات امنیتی بر سر بازیابی گروگان‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *