۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اسیر اسرائیلی: ما را نجات دهید!

اسیر زن اسرائیلی: زمان رو به اتمام است، ما را نجات دهید!

روز جمعه، جنبش حماس یک فایل صوتی از نوآ ارگامانی ربوده شده منتشر کرد که در آن خواستار اعمال فشار بر دولت نتانیاهو برای آزادی اسرائیلی‌های ربوده شده در نوار غزه شد.

Capture 1

در این فایل صوتی که توسط گردان‌های القسام منتشر شده، ارگامانی خواستار تظاهرات برای نجات او و یارانش تا زمانی که ربوده شدگان به خانه‌های خود بازگردند، شد. او گفت: بیش از 237 روز است که در اسارت بوده‌ام و نمی‌دانم چه مدت در اینجا خواهم ماند.

ارگامانی افزود: من از مردم اسرائیل می‌خواهم ما را نجات دهید، شما از دولت نتانیاهو-گالانت و گانتز حمایت می‌کنید.

زن و مرد به خیابان‌ها بیایید، برای اعتراض بیرون بروید. خیابان‌های تل آویو را ببندید و تا زمانی که ما برنگشتیم، به خانه‌های خود برنگردید. لطفا اجازه ندهید نتانیاهو و دولت ما را بکشند. ما را نجات دهید، زمان رو به اتمام است و مردم باید تصمیم بگیرند، ما نمی‌خواهیم اینجا بمیریم.

سازمان خانواده ربوده‌شدگان گفت: باید توافقی برای بازگرداندن سریع همه ربوده‌شدگان حاصل شود.

ستاد خانواده‌های ربوده‌شدگان گزارش داد: تصاویر و صداها به ضبط صوت پیوست شده است و خانواده وی معتقدند این نقاشی‌ها و خط‌نوشته‌هایی است که توسط نوآ کشیده شده است.

مجمع خانواده‌های ربوده‌شدگان اعلام کرد: نیازی به ویدئوی تبلیغاتی از سوی حماس برای تکرار درخواست دولت اسرائیل برای دستیابی به توافق و بازگرداندن همه ربوده‌شدگان نیست.

 

لینک خبر: https://news.walla.co.il/item/3667883

→ خواندن مطلب قبلی

افزایش دو برابری درخواست استعفا در ارتش اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

کارت قرمز به اسرائیل در مسابقات جام ملت‌های اروپا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *