۳۰ شهریور ۱۴۰۳

درگیری در جبهه شمال

درگیری در جبهه شمال ادامه دارد؛ حزب الله 3 تجمع و مرکز نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داد.

حزب الله سحرگاه شنبه اعلام کرد که 3 تجمع نظامیان و افسران اسرائیلی را در اماکن مختلف نظامی در شمال هدف قرار داده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز تایید کرد که نتوانسته یک پهپاد در منطقه کوه هرمون را رهگیری کند.

رسانه‌های لبنانی تایید کردند که آتش‌سوزی در سایت‌های ارتش لبنان و نیروی موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل) رخ داده است. حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که سایت‌های اسرائیلی را با گلوله و موشک هدف قرار داده است.

این منابع توضیح دادند که آتش سوزی در شهرک مناره در حومه شمال شرقی شهر میس الجبل و در امتداد خط آبی رخ داد و خبرگزاری ملی گزارش داد که تیم‌های دفاع مدنی لبنان و خودروهای یونیفل در حال خاموش کردن آتش هستند.

این خبرگزاری گزارش داد که شهرک‌های حوله، مرج و وادی الدلفه هدف گلوله‌های توپخانه‌های دشمن در داخل فلسطین اشغالی قرار گرفتند و خاطر نشان کرد که سربازان اسرائیلی مستقیماً با نیروهای حزب الله در محله‌ها و خانه‌های شهر حوله می‌جنگند.

حزب‌الله اعلام کرد که جنگنده‌های آن در سحرگاه روز شنبه، دو تجمع نظامیان اسرائیلی را در سایت‌های راحب و مثلث الطیحات با گلوله‌های توپ و راکت بمباران کردند و تأیید کرد که با یک پهپاد انتحاری یک موضع ارتش اسرائیل را در یک موقعیت توپخانه تازه ساخته در صنعیم در مزارع شبعا هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که پادگان ضریط اسرائیل را مستقیما با گلوله‌های توپخانه بمباران کرده است.

صبح امروز آژیرهای خطر در غرب گالیله به دلیل نفوذ پهپاد از لبنان به صدا درآمد. ارتش اسرائیل افزود: توپخانه‌های ارتش در حال حمله به منابع پرتاب موشک در لبنان است.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371895

→ خواندن مطلب قبلی

تعلل گانتز در کناره‌گیری از دولت

خواندن مطلب بعدی ←

اسموتریچ خواستار بازسازی شهرک‌ها در غزه شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *