۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دانیل هاگاری: حماس از بین رفتنی نیست!

سخنگوی ارتش با انتقاد شدید از دولت نتانیاهو گفت: حماس از بین رفتنی نیست.

دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل اسرائیل گفت: صحبت درباره نابودی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خاکستر خاک است و تا زمانی که دولت جایگزینی برای حماس پیدا نکند، این جنبش باقی خواهد ماند.

وی در مصاحبه با شبکه 13 اسرائیل افزود: اعتقاد به امکان تخریب و پنهان کردن جنبش حماس، خاکستری از خاک در چشم اسرائیلی‌ها است.

هاگاری با اشاره به اینکه حماس، یک ایده و یک حزب بوده و در دل مردم نهادینه شده است و هرکس معتقد است می‌توانیم آن را پنهان کنیم اشتباه می‌کند، ادامه داد: حماس، اندیشه‌ای است که حذف شدنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به دشواری رسیدن به یحیی سینوار، توضیح داد: ما در جنگ هزینه سنگینی می‌پردازیم، اما نمی‌توانیم سکوت کنیم و هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام می‌دهیم. وی ادامه داد شین بت و اطلاعات نظامی راه را پیدا خواهند کرد و او را خواهند کشت و این هدف ماست.

سخنگوی ارتش با اشاره به اینکه ارتش در تلاش شبانه روزی برای بازگرداندن ربوده‌شدگان غزه با وجود خطرات است، تاکید کرد که امکان بازگرداندن همه اسرا از طریق نظامی وجود ندارد.

هاگاری در مورد عملیات اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه خاطرنشان کرد: تیپ رفح وابسته به گردان‌های القسام، بخشی از حمله 7 اکتبر بود و به عنوان اکسیژن برای این حمله عمل کرد.

وی افزود: ما به حذف آن نزدیک هستیم و دستاوردهای نظامی به دست آمده را برای سطح سیاسی و سپس افکار عمومی توضیح خواهیم داد.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/politics/security/ptr81-904109998/?pid=62&cid=902992371

→ خواندن مطلب قبلی

سکولار شدن جوانان بدتر از تورات سوزی

خواندن مطلب بعدی ←

هشدار نتانیاهو به اعضای ائتلاف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *