۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارتش اسرائیل به دنبال ایجاد لشکر جدید است

کمبود نیرو ارتش اسرائیل را وادار به تشکیل لشکر جدید کرد.

تارنمای والا اعلام کرد که ارتش اسرائیل از کمبود سرباز رنج می‌برد و به دنبال تشکیل لشکر جدیدی برای انجام وظایف مختلف است.

این وب‌سایت افزود که ارتش نام این لشکر را «لشکر دیوید» می‌گذارد و شامل اعضای خریدیم و سربازان زن و مردی می‌شود که به سن معافیت رسیده‌اند، بنابراین ارتش ممکن است بتواند 40000 جنگجو را جذب کند.

این وب‌سایت به نقل از منابع ارتش اعلام کرد که جذب سرباز ممکن است به چندین کار از جمله امنیت مرزی و کرانه باختری و جنگ چند جبهه در آینده کمک کند.

وب سایت اسرائیلی والا همچنین گزارش داد که بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که در میان سربازان ذخیره نگرانی در مورد بازگشت اسرائیلی‌ها به زندگی عادی خود در زمانی که سربازان به جنگ ادامه می‌دهند، وجود دارد.

نظرسنجی‌ها تأیید کرد که سربازان از وضعیت عدم اطمینان در مورد ادامه خدمت، تحمل بار سنگین و قرار گرفتن در معرض خستگی انتقاد می‌کنند.

این وب سایت می‌گوید که نگرانی زیادی در میان سربازان ذخیره به دلیل ترس از عواقب ادامه جنگ بر زندگی شخصی، خانوادگی و کاری آنها وجود دارد.

در همین راستا، روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که ده‌ها سرباز ذخیره اعلام کردند که حتی اگر مجازات شوند به خدمت سربازی در غزه باز نخواهند گشت.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که با توجه به ادامه جنگ غزه، جایی که نیروهای اسرائیل طی ماه‌های گذشته متحمل خسارات سنگینی شده‌اند، ماهانه صدها سرباز ذخیره ارتش اسرائیل بدون اطلاع فرماندهان خود به خارج از اراضی اشغالی می‌روند.

مجمع عمومی کنست رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در اولین قرائت پیش نویس قانونی را تصویب کرد که به طور موقت سن معافیت از خدمت ذخیره ارتش را افزایش می‌دهد.

هدف از این پیش نویس قانون جلوگیری از اخراج سربازان ذخیره نزدیک به سن معافیت است که در حال حاضر در رزم شرکت می‌کنند.

از سوی دیگر، داده های اعلام شده ارتش اسرائیل نشان می دهد که تعداد کشته شدگان نوار غزه از آغاز جنگ در 7 اکتبر به 665 سرباز و افسر رسیده است که شامل 313 کشته از آغاز جنگ زمینی که در 27 اکتبر آغاز شد.

داده ها همچنین نشان می‌دهد که 3894 افسر و سرباز از آغاز جنگ مجروح شده‌اند که 1977 نفر در نبردهای زمینی هستند.

 

لینک خبر: https://news.walla.co.il/item/3673418

→ خواندن مطلب قبلی

گانتز مدعی نابودی شبکه برق لبنان شد

خواندن مطلب بعدی ←

واکنش مطبوعات خریدی به حکم دادگاه عالی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *