۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تاکتیک‌های نظامی حماس ارتش اسرائیل را فلج کرده است

تاکتیک‌های نظامی حماس، اسرائیل را از پیروزی در جنگ غزه محروم می‌کند.

ارتش اسرائیل به عملیات نظامی خود در منطقه رفح، در جنوب نوار غزه، بدون مواجهه با درگیری مستقیم ادامه می‌دهد، بر اساس گزارش شاهدان عینی که به خبرگزاری گزارش داده‌اند که شبه نظامیان حماس در ملاء عام برای ملاقات با سربازان اسرائیلی ظاهر نمی‌شوند.

یکی از شاهدان با اشاره به ستیزه جویان فلسطینی در رفح گفت: گویی زمین آنها را بلعیده است، جایی که ارتش اسرائیل بدون هیچ دستاورد واقعی، پس از تعیین هدف قبلی برای انهدام چهار گردان حماس، از نقطه‌ای به نقطه دیگر حرکت می‌کند اما به نظر می‌رسد آن تیپ‌هایی که ارتش اسرائیل از آنها صحبت می‌کرد به گروه‌های کوچک تقسیم شده بودند و به صورت دسته جمعی کار نمی‌کنند که موضوع حذف اعضای آنها را برای ارتش اسرائیل دشوارتر می‌کرد.

این در حالی است که ارتش اسرائیل به حملات هوایی شدید خود در جستجوی یک پیروزی مطلوب و دستیابی به اهداف جنگی برای از بین بردن حاکمیت حماس در نوار غزه ادامه می‌دهد. به گفته شاهدان عینی که هنوز در رفح حضور دارند، ارتش اسرائیل به طور نامنظم در این شهر عملیات می‌کند و به دنبال هدفی می‌گردد که روی زمین نباشد.

یکی از شاهدان اظهار داشت که شبه نظامیان حماس ناگهان ظاهر می‌شوند و با ارتش اسرائیل درگیر می‌شوند و خودروهای آن را بمباران می‌کنند یا آنها را با مواد منفجره هدف قرار می‌دهند.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/06/26/1539484.html

→ خواندن مطلب قبلی

رضایت گالانت از دیدار با سالیوان

خواندن مطلب بعدی ←

کشته شدن یک افسر اسرائیلی دیگر در تله انفجاری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *