۳۰ شهریور ۱۴۰۳

یوآو کیش؛ مترسک اسموتریچ

رئیس سازمان معلمان اسرائیل، یوآو کیش، وزیر آموزش و پرورش این رژیم را مترسک اسموتریچ خواند.

یوآو کیش، وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه طرحی را برای موافقتنامه حقوق و دستمزد به وزارت دارایی و سازمان معلمان ارائه کرد که تهدیدی برای اعتصاب معلمان دبیرستان در سال تحصیلی جدید است که با واکنش تند از سوی ران ارز، رئیس سازمان معلمان مواجه شد.

کیش گفت: امروز طرحی را مطرح کردم که به معلمان یک توافق خوب و مناسب می‌دهد و کل بودجه‌ای را که به معلمان وعده داده بود، برمی‌گرداند. خزانه‌داری باید این بودجه را پرداخت کند. اگر طرفی تصمیم بگیرد طرح کلی را رد کند، در عمل ثابت می‌کند که در زمان جنگ، چنین رفتار غیرمسئولانه‌ای از خود نشان می‌دهد.

ران ارز، رئیس سازمان معلمان به شدت به کیش حمله کرد و گفت: اینگونه بود که وزیر آموزش و پرورش شکست خورده‌ای که تا امروز منتظر بود تا یک طرح جدید که توسط مقامات مالی نوشته شده بود منتشر کند و بگوید: که ما اقدام کردیم اما سازمان معلمان موافقت نمی‌کند.

به گفته وی، این یک چرخش رسانه‌ای است، یک طرح ساختگی که ربطی به مذاکره ندارد. همه اینها جعلی است. هیچ طرح جدیدی وجود ندارد، یک عقب نشینی جدی از طرح قدیمی است. همه چیز با مسئولان خزانه داری هماهنگ شده است. وزیر کشور باز هم مترسک اسموتریچ شد.

وزارت دارایی پاسخ داد که ران ارز بار دیگر با آینده دانش آموزان بازی می‌کند. سال تحصیلی باید به صورت سریالی آغاز شود. باید از چرخه بی‌پایان اعتصابات و آسیب رساندن به دانش آموزان جلوگیری کنیم.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/business/article/16334990

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراض ده‌ها خاخام به اجرای تور در کوه معبد

خواندن مطلب بعدی ←

تهدید معلمان توسط وزیر آموزش و پرورش

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *