۲۹ شهریور ۱۴۰۳

روانشناس روانی؛ بازداشت به‌علت جرائم جنسی علیه کودکان

یک روان‌شناس به اتهام ارتکاب جرائم جنسی علیه دو خردسال بازداشت شد.

خبرگزاری والا روز یکشنبه گزارش داد، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مجوز روان‌شناس ایدان کوسوفسکی را به اتهام ارتکاب جرایم شدید جنسی علیه دو بیمار خردسال لغو و نام وی را از فهرست روان‌شناسان وزارتخانه حذف کرد.

کوسوفسکی فعلاً در حال گذراندن حکم ۵۵ ماه زندان است و طبق تصمیم دادگاه، از فوریه 2020، از ارائه هرگونه درمان بهداشت روانی به بیماران منع شده است.

متهم تا زمان دستگیری به‌عنوان روان‌شناس برای مؤسسات آموزشی در زیخرون یااکوف و حیفا خدمت می‌کرد. او همچنین سرپرست تیم و هماهنگ‌کننده خانواده‌درمانی در خدمات روان‌شناسی شهرداری حیفا بود.

کوسوفسکی کودکان را در یک کلینیک خصوصی در خانه خود در معالجه می‌کرد. بر اساس کیفرخواستی که وی بر اساس آن محکوم شده است، او در سال 2019 دو کودک تحت سرپرستی خود را مورد سواستفاده جنسی از جمله لمس اندام‌های جنسی قرار داده است.

قضات خاطرنشان کردند: با 50 سال سن، ارتکاب جرایم جنسی علیه دو کودک خردسال درحالی که مسئولیت آنها را بر عهده داشت و سلامت جسمی و روحی آنها به او سپرده شده بود، یکی از جدی‌ترین جرایم است.

بااین‌حال، آنها باتوجه ‌به اینکه متهم در دهه 50 زندگی خود است و این اولین جرم اوست، نسبت به وی نرمش نشان دادند. او چندین ماه را در بازداشت گذراند و پس از آزادی از بازداشت، با پلیس همکاری کامل داشته و هیچ یک از شرایط محدودکننده را زیر پا نگذاشته است.

قضات خاطرنشان کردند که روندهای قانونی تأثیر بسزایی بر متهم و همچنین خانواده وی داشته است.

کوسوفسکی پیش‌ از این نیز درگیر پرونده‌ای بود که ده‌ها سال قبل اتفاق افتاد و در ایستگاه پلیس بئر شبع مورد بررسی قرار گرفت؛ اما به دلیل محدودیت‌های قانونی مختومه شد. تصمیم دیوان عالی دادگستری مبنی بر اجازه انتشار هویت وی منجر به شکایت‌های جدیدی علیه وی در ایستگاه پلیس زیخرون یااکوف شد، جایی که او روبه‌روی یک مدرسه ابتدایی زندگی می‌کرد و کودکان را برای معالجه به او ارجاع می‌داد. تحقیقات، دستگیری مجدد وی و تنظیم کیفرخواست.

 

پیوند خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-819250

→ خواندن مطلب قبلی

راه حل دو کشوری اولمرت و القدوه

خواندن مطلب بعدی ←

انتقاد شدید لوی از اسموتریچ و انگلمن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *