۳۰ شهریور ۱۴۰۳

فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد

پایگاه خبری “اورشلیم پست” در گزارشی با اشاره به جنگ‌افروزی اخیر رژیم صهیونیستی علیه غلاف غزه و به طور خاص ترور شماری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و البته غیرنظامیان فلسطینی، به واکاوی نتیجه این جنگ‌افروزی از سوی صهیونیست‌ها پرداخته است و توضیح می دهد که چرا این جنگ هرگز تمام نخواهد شد؟

Capture2 3

  • اورشلیم پست در مقاله‌ای با عنوان« عملیات اسرائیل علیه فلسطین هرگز به نتیجه نمی‌رسد!» می‌نویسد:
  • زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل از دستگاه اطلاعاتی خود استفاده هوشمندانه‌تری کند.
  • دور دیگری از جنگ در غزه تمام شد. این چندمین جنگ است؟ دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟ یقینا هیچ چیز! اسرائیل 6 نفر از فرماندهان ارشد که مسئول موشک‌های جهاد اسلامی بودند، را کشت. مگر نه اینکه در دورهای قبل نیز فرماندهان جهاد را کشته بودند؟! ماهها طول می‌کشد تا اسرائیل بفهمد که چگونه جهاد اسلامی در یک بازه زمانی کوتاه نیروهای خود را فرماندهی و جایگزین نیروهای کشته شده می‌کند.
  • کم نیستند جوانان مبارز فلسطینی که برای انجام مأموریت مقاومت خود را مسئول و موظف می‌دانند و مقاومت را خق و دعوت خدا تلقی می‌کنند.
  • نویسنده مقاله در ادامه نوشت: در طول جنگ، صحبت‌های پوچ و سطحی از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل پخش می‌شد. ژنرال‌های کهنه کار ساعت‌ها و ساعت‌ها با تحلیل‌هایشان از جنگ، مهمات، تعداد مبارزان کشته شده جهاد اسلامی سخن می‌گفتند. بر دو نکته بیش از همه تأکید داشتند: کنترل ایران با اهرم فشار – آنگونه که مد نظر آنها است- و بازدارندگی
  • وی افزود: با مشاهده دوباره ویدئوهای ضبط شده از همان استودیوها با همان ژنرال‌های سابق همان مزخرفات، بارها و بارها تکرار شده است.
  • او با انتقاد از کسانی که مدام از دولت و ارتش اسرائیل می‌خواهند« این بار کار را تمام کنند!» افزود: دقیقا این خواسته چه معنی می‌دهد؟ تا زمانی که ظلم غیرانسانی اسرائیل بر مردم فلسطین ادامه دارد مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل نیز ادامه خواهد داشت.

Capture1 5

  • فلسطینی‌ها خواهان حقوق و خواسته‌های مسلم خود – همان حقوقی که اسرائیل و دیگر ملت‌ها از آن برخوردارند- هستند و تسلیم نخواهند شد. نباید میلیون‌ها غیرنظامی در غزه را فراموش کنیم که در جهنم بدون سرپناه زندگی می‌کنند و از ده‌ها سال آسیب که به مدت 75 سال ادامه داشته است، رنج می‌برند.

       مقاومت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد

Capture4 2

  • در مورد بازدارندگی، من به همه ژنرال‌ها و سیاستمداران می‌گویم: هیچ بازدارنده‌ای در برابر افرادی که برای آزادی خود مبارزه می کنند، وجود ندارد.
  • در پایان این مقاله آمده است: این دروغ که حماس در جنگ دخالت نکرد چون از بمب‌های اسرائیل می‌ترسید! را باور نکنید. بسیاری از این رهبران از مرگ نمی‌ترسند. حماس شرکت نکرد زیرا بار حکومت بر دوش آنهاست.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/opinion/article-743367

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات ضد دولتی در بنی‌براک: غارت خزانه را متوقف کنید!

خواندن مطلب بعدی ←

سهم‌خواهی وزرای صهیونیست از بودجه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *