۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هشدار سید حسن نصرالله: هر اشتباه محاسباتی از اسرائیل منطقه را منفجر خواهد کرد!

به گزارش منابع صهیونیست دبیرکل حزب‌الله لبنان پنج‌شنبه گذشته به مناسبت بیست و سومین سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در 25 مه سال 2000، سخنرانی آتشین و تهدیدآمیزی علیه رژیم صهیونیستی کرد.

سید حسن نصرالله در پاسخ به تهدیدات مسئولان رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو و رئیس ستاد کل ارتش این رژیم هشدار داد:« هر اشتباه محاسباتی از سوی رژیم صهیونیستی به انفجار کل منطقه منجر خواهد شد»

روزنامه معاریو در ادامه نوشت: سید حسن نصرالله در سایه تنش‌های امنیتی، به بیانیه سازمان ملل نیز پاسخ داد. دبیر کل حزب الله تاکید کرد:این ماهستیم که شمارا تهدید به جنگ می‌کنیم، نه شما!”

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود:«پس از عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان در سال 2000 و خروج از غزه، دیگر مفهوم “اسرائیل بزرگ” وجود ندارد. رژیم اسرائیل اکنون پشت حصاری که به دور خود کشیده، پنهان شده است. امروز این رژیم غاصب قادر به تحمیل شرایط خود در هیچ مذاکره‌ای نیست. ذهنیت‌ جهان عرب تغییر کرده است و این همان چیزی است که اسرائیل را نگران می‌کند. جبهه داخلی اسرائیل با عقب‌نشینی ایدوئولوژیک مواجه است و این باعث ضعف آنها شده است. ما به آزادی فلسطین و اقامه نماز در مسجدالاقصی و خلاصی از شر این رژیم کودک‌کش امیدواریم.»

 

843983

وی سپس به روند عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب و مسلمان در منطقه اشاره کرد و گفت:«اسرائیل موفق شده که روابط خودرا با برخی از کشورهای عربی عادی کند، اما در عادی‌سازی روابط با مردم خود ناکام مانده است. آنها نتوانستند قدرت بازدارنگی خودرا تقویت کنند و متوجه شدند هر جنایتی را که مرتکب شوند، تاوان آن را خواهند پرداخت.»

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1010050

→ خواندن مطلب قبلی

رفتار وحشیانه سربازان اسرائیلی با کودکان فلسطینی

خواندن مطلب بعدی ←

خیبر4، هشداری جدی برای حیفا و تل‌آویو / ترس و نگرانی اسرائیل از جدیدترین موشک بالستیک ایران

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *