۳۰ شهریور ۱۴۰۳

 هراس بی‌سابقه ارتش اسرائیل از سید حسن نصرالله

اسحاق بریک رئیس بخش امنیتی-سیاسی وزارت دفاع رژیم صهیونیسیتی در گفتگو با معاریو گفت: « در ارتش اسرائیل هراس بی‌سابقه‌ای از اقدامات نصرالله مشاهده می‌شود .»

Screenshot 15

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد : اسرائیل قدرتی خلق نکرده است که توان جنگ در منطقه را داشته باشد. اسرائیل شجاعت و توانایی محافظت از خود را ندارد! نصرالله این موضوع را می‌داند و به همین دلیل کنترل اوضاع را در دست گرفته است. اسرائیل اکنون در یک دوراهی وحشتناک و در شرایط اضطراری است؛ زیرا زمانی که باید پاسخ دهد، هیچ اقدامی نمی‌کند و علت این است که آماده جنگ نیست! تنها راه حل و مهمترین گزینه نجات کشور تأسیس گارد ملی نظامی است که از سربازان ذخیره‌ای تشکیل شده باشد که سن آنها بین 25 تا 50 سال باشد».

 

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، هفته گذشته ضمن هشدار اسرائیل تاکید کرد: هر خطا و اشتباه محاسباتی از رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین یا منطقه، منجر به جنگ بزرگی خواهد شد و اسرائیل را به نابودی خواهد کشاند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این تهدید گفت:«در ایران تحولات منفی وجود دارد که می‌توانیم با استفاده از این شکافها به تهدیدهای گروه های مقاومت پاسخ بدهیم.»

وی در خصوص اصلاح نظام قضایی و ارتباط آن با عرصه امنیتی مدعی شد: اصلاحات قانونی قدرت بازدارندگی ما را در برابر دشمنان تضعیف می‌کند. همچنین افزود:«اگر نتانیاهو با ایالات متحده دعوت نشود دولت نمی‌تواند درباره جزئیات استراتژیک و چگونگی مقابله با تهدید ایران تصمیم بگیرد؛ بنابراین ما مجبوریم اصلاحات را متوقف کنیم.»

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1010386

 

 

 

 

 

→ خواندن مطلب قبلی

در ادامه اعتراض به اصلاحات قضایی؛ اسرائیلی‌ها بار دیگر به خیابان آمدند

خواندن مطلب بعدی ←

مجروح شدن هشت فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به جنین

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *