۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آغاز رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی با شبیه‌سازی جنگ چند جبهه‌ای

« منابع عبری زبان، جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی فلسطین؛ از شمال تا جنوب آن برگزار شود.

کانال خبری 7 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رزمایش از روز سه‌شنبه آغاز شده و دو هفته به طول می‌انجامد. این رزمایش در چندین جبهه از جمله زمین، هوا، دریا و سایبری در مقابله با چالش‌ها و حوادث گوناگون شبیه‌سازی می‌شود.

این رزمایش با نام مشت قاطع ارتش رژیم صهیونیستی، در مناطق مختلف از شمال تا جنوب خواهد بود. در هفته اول بر رزمایش لشکر(جلیل) و در هفته دوم بر تمرین لشکر(36) تمرکز خواهد کرد. همچنین برنامه‌های عملیاتی در فضای غیرنظامی و تلاش برای نجات جان افراد معمولی نیز اجرا می‌شود.»

به عنوان بخشی از تمرین‌های این مانور، توانایی ارتش جنایتکار اسرائیلی برای آماده شدن در یک کارزار طولانی مدت در چندین جبهه از جمله لبنان، سوریه، غزه و ایران به طور همزمان شبیه‌سازی خواهد شد.

Capture1 16Capture1 17

به گزارش منابع صهیونیستی در این رزمایش گسترده علاوه بر شبیه‌سازی جنگ در چند جبهه، انواع جنگنده‌ها، خودروهای زرهی و نظامی و شناورهای بادبانی و همچنین نیروهای نظامی این رژیم از جمله نیروهای منظم و ذخیره ارتش فعالیت خواهند داشت و میزان آمادگی  و هماهنگی بین یگان‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/602969

→ خواندن مطلب قبلی

نتانیاهو درگذشت خاخام ادلشتاین را تسلیت گفت

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو جنگ طلب! تنهاتر از همیشه…

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *