۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هشدار نمایندگان عربی کنست به نتانیاهو: موضع ما برکناری بن گویر است

Capture1 6

تقاضای نمایندگان عرب در کنست: بن گویر باید برکنار شود!

Capture1 4

نمایندگان عرب پیش از دیدار با نتانیاهو، از او خواستند که بن‌گویر را به دلیل «نامناسب» بودن برای خدمت برکنار کند. آنها نسبت به تداوم حضور بن گویر به عنوان وزیر امنیت رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

Capture11 1

نمایندگان عرب کنست عصر امروز (دوشنبه) با نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو دیدار و درباره راه‌های کاهش خشونت در بخش عربی اراضی اشغالی گفتگو می‌کنند.

Capture2 6

منصور عباس، رئیس فهرست متحد عربی (رعم) گفت: «یکی از خواسته‌های ما قبل از دیدار با نخست‌وزیر برکناری بن‌گویر است. او برای سمت خود مناسب نیست». سپس افزود: « مشخص نیست که نمایندگان عرب کنست در جلسه دیدار با نتانیاهو شرکت کنند زیرا خواسته های قبلی آنها برآورده نشده است.»

منابع صهیونیست پیشتر اعلام کرده بودند که نخست وزیر نتانیاهو در طول سخنرانی خود در کنست هفته گذشته از نمایندگان عرب کنست دعوت کرد تا در بحث درباره خشنونت در بخش عربی اراضی اشغالی شرکت کنند. به گفته خبرگزاری اسرائیل نیوز احزاب عربی مدعی شدند که بن گویر وزیر امنیت ملی در این نشست حضور نخواهد داشت زیرا “نه آنها و نه نتانیاهو علاقه‌ای به حضور او در این جلسه ندارند.»

نتانیاهو در آن سخنرانی گفت: مشکلی که شما می‌گویید حقیقت دارد،‌ من همه اعضای کنست از جناح های عربی را به دفتر خود دعوت می‌کنم.»

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/372357

→ خواندن مطلب قبلی

گانتز: اسرائیل جامعه‌ای چندپاره است!

خواندن مطلب بعدی ←

افزایش مجوز حمل سلاح گرم؛ راه حل وزیر امنیت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *