۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شهادت کودک دو ساله فلسطینی «محمدهیثم التمیمی» توسط صهیونیست‌ها

در پی حمله تروریستی نیروهای اسرائیل به منطقه رام‌الله در فلسطین اشغالی که پنجشنبه هفته گذشته رخ داد، یک کودک دو ساله به شدت مجروح و پس از چند روز که در کما بود به شهادت رسید.

به گزارش رسانه‌های عبری زبان، در این حمله تروریستی یک کودک دو ساله به نام «محمد التمیمی» به همراه پدر و مادر خود به شدت مجروح و در بیمارستانی بستری می‌شوند. پس از گذشت چند روز اوضاع عمومی والدین این کودک خردسال رو به بهبودی می‌رود ولی وی به علت شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد.

 

Capture3 7

سالیان سال است که این رژیم به کودک‌کشی ادامه می‌دهد. مادر این کودک شهید در مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌های عربی و عبری زبان، خطاب به تروریست‌های صهیونیست گفت:«بگذارید همه خبرنگاران اسرائیلی به خانه من بیایند تا شاهد باشند که افراد بی‌گناه زیادی همانند کودک من وجود دارند که به دست اسرائیلی‌ها به شهادت می‌رسند. بگذارید همه افسران امنیتی این رژیم منحوس بدانند که از سمت منزل من تیری به سمت آنها شلیک نشده بود. محمد و پدرش در ورودی منزل سوار ماشین بودند که مورد هجوم نیروهای صهیونیستی قرار گرفتند. ما رژیم صهیونیستی را محکم می‌کنیم. سیاست نسل‌کشی و کودک‌کشی باید متوقف شود.»

وی همچنین از ارائه خدمات درمانی اسرائیلی‌ها به آنها ناراضی بود و  اشاره کرد:«پدر محمد درخواست دیدار پسرش را روز قبل از شهادتش از بیمارستان و کادر درمانی داشت، اما آنها با بی‌رحمی تمام درخواست او را رد کردند و مانع دیدار با پسرش شدند. بی عدالتی بیشتر از این هم وجود دارد؟»

 

بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!
بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!

 

مادر شهید دوساله، محمد التمیمی، به رفتار سربازان حاضر در بیمارستان اشاره کرد و گفت:«وقتی پسرم را بستری شده در بیمارستان دیدم به سمت تخت او دویدم در این بین یکی از سربازهای اسرائیلی من را تهدید به شلیک کرد.» وی همچنین در ادامه سخنرانی خود، به اراده قوی ملت فلسطین اشاره کرد و افزود:«مردم فلسطین هیچگاه از عقیده خود دست نمی‌کشند. حتی با قربانی کردن تمامی پسرانشان.»

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.YNET.CO.IL/NEWS/ARTICLE/HJQYJROIH

→ خواندن مطلب قبلی

تجاوزات جنسی در لایه از سکوت

خواندن مطلب بعدی ←

سرقت مهمات از یک پایگاه نظامی صهیونیستی!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *