۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعتراف به نفوذ قدرتمند ایران به اسرائیل با حملات سایبری

ایران با الهام از روسیه و چین، توانایی‌های جنگ سایبری خود را تقویت کرده است و هرکاری را برای افزایش شکاف در جامعه اسرائیل انجام می‌دهد.

پیش از این زمان،‌ صدها اکانت مجازی جعلی و دروغین با عکس‌های فیک توسط یک شبکه رباتی ایرانی، ساخته شده‌ بود که منتظر چنین روزهایی در اسرائیل برای حمله سایبری بود.

شاباک برای اولین بار اعلان کرد که ایرانی‌ها از اختلافات داخلی اسرائیل برای تعمیق بخشیدن به دو قطبی شدن جامعه صهیونیستی و تشدید خشونت میان مردم استفاده می‌کند.

 

636881795707166737

 

 

 

رسانه عبری وای نت، به نفوذ ایران در جامعه اسرائیل اشاره کرد و در شرح چگونگی دو عملیات اخیر در رژیم صهیونیستی نوشت:

در این عملیات، یکی از اکانت‌های جعلی ایرانی در فضای مجازی پیام‌هایی را منعکس می‌کند که به معترضان درباره اصلاحات قانونی حمله‌ور می‌‍شود و اکانت جعلی دیگری مخالف این قانون و نتانیاهو است. دعوا و بحث میان آنها بالا می‌گیرد و مردم با این حرف‌ها همسو می‌شوند.

همین حیله‌های مجازی شکاف عمیقی بین مردم رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند و باعث کاهش اعتماد نسبت به یکدیگر و دولت‌مردان می‌شود. یکی از اهداف مهم چنین عملیات‌های سایبری ایجاد بی اعتمادی و جنگ داخلی در قلب اسرائیل است.

یک منبع امنیتی اسرائیلی تأکید کرد که ایرانی‌ها طرفدار جناح چپ یا راست نیستند، آنها می‌خواهند اسرائیل دچار اختلافات شدید شده و شکاف بسیار بزرگی بین ما ایجاد شود تا از این طریق اسرائیل را از داخل به نابودی بکشانند.

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.YNET.CO.IL/DIGITAL/TECHNEWS/ARTICLE/R1A489YOH

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

جرایم جنسی و مواد مخدر در کدام شهرها صدرنشین شدند؟

خواندن مطلب بعدی ←

ادعای جدید نتانیاهو: دولت فلسطینی ایجاد نخواهد شد / به تشکیلات خودگردان نیاز داریم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *