۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ستیزه فناوری با یهودستیزی

شرکت فناوری رژیم‌صهیونیستی و جنبش داوطلبانه، در جهت توسعه الگوریتم مبارزه با یهودستیزی، به‌ صورت آنلاین با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 

طی همکاری بی‌سابقه‌ای بین شرکت‌ فناوری CODE FOR ISRAEL و FINAL ،جنبش داوطلبانه در زمینه فناوری پیشرفته، یک الگوریتم تخصصی به‌ نام Fighting Online Antisemitism (FOA) به‌معنای (مبارزه آنلاین با یهودستیزی) طراحی شد.

فناوری
تصویری از تیم foa (مبارزه آنلاین با یهود ستیزی)

این الگوریتم با استفاده از یک رابط خارجی به‌ نام سایبرا که موجودی محتوا را در پلتفرم های مختلف آنلاین را بررسی می‌کند، افزون بر نظارت کارآمد و آنی بر عبارات ضدیهود در شبکه‌های مجازی، ظرفیت گزارش و حذف چنین پست‌هایی را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر، این الگوریتم در سیستم‌های FOA پیاده‌سازی شده‌ است و نظارت، گزارش و حذف تقریبی ده‌برابر محتواهای یهودی‌ستیزانه در فضای آنلاین را برای داوطلبان خود تقویت می‌کند.

این سیستم به‌ طور خودکار، محتوا را از طریق یک رابط خارجی جمع‌ آوری کرده و سپس با استفاده از هوش مصنوعی، پتانسیل یهودستیزی هر پستی را ارزیابی می‌کند.

محتوایی که یهودستیزانه شناسایی شده باشد، برای بررسی بیشتر در اختیار داوطلبان صهیونیست FOA گذاشته می‌شود و متعاقباً آنها درخواست حذف آن محتوا را به شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک، تیک تاک و اینستاگرام می‌دهند.

شرکت فناوری کد برای اسرائیل چیست؟

کد برای اسرائیل مهم‌ترین بنیاد داوطلبانه فناوری رژیم‌صهیونیستی است که در حا‌ل‌ حاضر فعالیت می‌کند.

این موسسه کارآفرینان، مهندسان، کارشناسان، طراحان و علاقه‌مندان را به‌جهت حل چالش‌های بحرانی صهیونیست، درکنار هم جمع می‌کند.

یاسمین لوکاتز، بنیانگذار و رئیس Code for Israel، اظهار داشت:«به عنوان جنبشی داوطلبانه در صنعت فناوری اسرائیل، ما مسئولیت به‌ کارگیری از ایده‌های نوآورانه برای حمایت از اسرائیلی‌ها و یهودیان سراسر جهان‌ را بر عهده داریم.»

مبارزه آنلاین با یهودستیزی یا(FOA)، یک سازمان غیردولتی است که با آموزش افراد متقاضی، محتواهای یهود ستیزانه در رسانه‌های اجتماعی را گزارش می‌دهد.

این سازمان از زمان تأسیس خود در سال 2020، بیش از 400 داوطلب بین‌المللی را آموزش داده است که به‌ طور فعال به‌ چندین زبان بر محتوای یهودی ستیزانه در ده پلتفرم پیشرو از رسانه‌های اجتماعی، نظارت می‌کنند.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/article-749349

→ خواندن مطلب قبلی

تقلای اسرائیل برای تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین!

خواندن مطلب بعدی ←

اظهارات ضد و نقیض صهیونیست‌ها / وزیر دارایی: هیچ کمک مالی به تشکیلات خودگردان نخواهیم کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *