۳۰ شهریور ۱۴۰۳

به جمهوری اسلامی فرانسه خوش‌آمدید

فرانسه، به خاطر روابط تاریخی‌اش با بخشی از جهان عرب، بیشترین جامعه مسلمانان را در اروپای غربی را در درون خود جای داده است. اسلام، بعد از کاتولیک، اسلام به عنوان دومین مذهب این کشور می‌باشد، به طوری که تعداد مسلمانان بیش از پروتستان‌ها و یهودیان است. تعداد مسلمانان طوری است که جمعیت آن را از 4 تا 5 میلیون و بعضی تا 8 میلیون برآورد کرده اند.

مدت‌هاست که موجی از اسلام‌گرایی و بروز اقلیت‌های دینی، فرانسه را دستخوش تغییراتی شگرف کرده است؛ که خبرگزاری ملی اسرائیل در یک مقاله به تشریح این موضوع پرداخته است:

محمد، آدم، ابراهیم، اسحاق، رایان، موسی، امیر، عمران،اسماعیل، آیلان، لینا، نور، عنایت، آیه، مریم، فاطمه و سارا؛

این‌ها نام‌های محبوب در میان نوزادان، پسران و دختران است. در الجزایر؟ تونس؟ مصر؟ عربستان سعودی؟ عراق؟ یمن؟ خیر! این نام‌ها در ششمین منطقه بزرگ فرانسه واقع در قلب پاریس منطقه‌ای بنام Seine-Saint-Denis است.

فرانسه

با مهاجرت نسل چهارم مهاجرین به فرانسه، رشد روزافزون مسلمانان در این کشور بیش از پیش خودنمایی کرد؛ تا جایی که موسسه ملی آمار و ارقام فرانسه(Insee) پیش‌بینی کرده است که در فرانسه از هر سه نفر فرانسوی، یک نفر اروپایی نخواهد بود و عموم جمعیت را مسلمانان و اقلیت‌های دینی و مذهبی تشکیل خواهند داد.

به گفته میشل هوئلبک موجی از پایبندی به اسلام و اقلیت‌های مذهبی با تکثیر شدن در جامعه درصدد تحمیل اعتقاداتشان به کل کشور برمی‌آیند.

مثلا معتقدین به پیامبر(مقصودنویسنده مقاله مسلمانان سنی مذهب است.) در حال حاضر حجاب اجباری، اخراج یهودیان، زندگی زناشویی را که بر اساس اصول قرآن تنظیم می‌شود، را تحمیل می‌کنند. دولت‌های بعدی باید حجاب را در مدرسه و محل کار و همچنین گوشت حلال را در همه رستوران‌ها بپذیرند؛

و به تدریج نواختن ناقوس‌ها از بسیاری از مناطق متوقف خواهد شد و رفته رفته 2500 تا 3000 کلیسا ناپدید خواهند شد؛ خبرنگاران محجبه به راحتی در اخبار نیم‌روزی حاضر می‌شوند و روزنامه‌نگاران کمتری از اسلام انتقاد خواهند کرد؛ خطر اصلی آن زمان است که جنگ داخلی خاموش، به جنگ آشکار تمدن‌ها تبدیل شود؛ و چه انقلابی بهتر از انقلاب اسلامی برای براندازی یک جامعه سکولار؟

این در حالیست که بوباکور، رئیس مسجد بزرگ پاریس، خواستار دو برابر شدن تعداد مساجد در این کشور شده و اذعان داشت که «تقریبا هر دو هفته یک مسجد در فرانسه متولد می‌شود و یک کلیسا ناپدید!»

هوسین درویش گفت، امروزه “برخی از سیاستمداران فرانسوی می‌خواهند پیروزی اسلام سیاسی را به رسمیت شناخته و آن را علنی کنند”.

همچنین بوالم سانسال افزود: «اسلام‌گرایی کاملاً در جامعه فرانسه ریشه زده و نهادها و پایگاه‌های خود را نیز با اهداف مشخصی دارد.»

آمار و ارقام حاکی از آن است که 80درصد جمعیت مناطق Nantes-la-Jolie  و Val-Fourréرا مهاجران مسلمان تشکیل داده است.

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/373875

→ خواندن مطلب قبلی

تهدید شاهد پرونده نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

تظاهرات متوالی مانند موریانه اسرائیل را از داخل تهی می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *