۳۰ شهریور ۱۴۰۳

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در جریان سرکوب تظاهرات ساکنان کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در رام‌الله واقع در کرانه باختری که در اعتراض به گسترش شهرک‌سازی برگزار شد، سرکوب کردند.

 

بنابر گزارش وبگاه «القدس»، فلسطینیان روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین در روستای أم‌صفا واقع در شمال غربی رام‌الله، تظاهرات کردند و نظامیان صهیونیست نیز با سرکوب این تظاهرات به سمت فلسطینیان گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند که باعث مصدوم شدن تعدادی‌ از فلسطینیان شد.

Capture3 12
در روستای کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه در شمال کرانه باختری نیز در جریان تظاهرات، شش نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند و علاوه بر آن تعدادی از فلسطینیان نیز در نتیجه استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین تظاهرات هفتگی فلسطینیان در کفر قدوم واقع در شمال کرانه باختری نیز که در اعتراض به شهرک‌سازی برگزار شد را سرکوب کردند. در این درگیری 6 غیرنظامی زخمی شدند.

القدس به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از درگیری مردم با حمله شهرک نشینان به شهرک کوبر یورش بردند و تلاش کردند منطقه «الباطن» را تصرف کنند. در جریان درگیری مردم با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهرک کوبر یک جوان در اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

 

 

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/79400

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

مسابقه یک تیم فوتبال صهیونیستی با فریاد «فلسطین فلسطین» در اروپا متوقف شد

خواندن مطلب بعدی ←

تظاهرات اعراب اراضی اشغالی علیه جنایات روزافزون علیه اعراب

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *