۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعتصاب پزشکان در راستای اعتراضات مردمی

سازمان نظام پزشکی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که از صبح امروز در راستای اعتراض به پیشبرد اصلاحات قانون-قضایی اعتصاب کند.

این اعتصاب از 8 صبح آغاز و تا ساعت 10 ادامه خواهد داشت، پزشکان فقط در حالت اورژانس فعالیت می‌کنند و خدمات غیر فوریتی را به طور کلی متوقف کرده‌اند و درمان‌های برنامه‌ریزی شده در ساعات بعدی روز انجام می‌شود.

اعتصاب پزشکان در جریان اعتراضات مردمی

هدف از این اعتصاب یک پیام هشدار برای ائتلاف در آماده سازی برای اقداماتی است که انجمن پرشکی در نظر دارد در صورت تصویب در لایحه دوم و سوم انجام دهد. بر اساس اخبار منتشر شده از منابع عبری زبان، پیش‌بینی می‌شود پنجشنبه یا یکشنبه هفته آینده مراکز بهداشتی حتی برای موارد ضروری هم غیر فعال باشد.

از سویی دیگر، رئیس کمیته بهداشت کنست تهدید کرد، پزشکان اعتصاب کننده را تحریم خواهد کرد. زیرا معتقد است مسائل سیاسی نباید در مسائل درمانی و پزشکی دخالتی داشته باشد. درمان یک امر ضروری است و این اعتصاب‌ها می‌تواند به سلامت جامعه ضربه سنگینی وارد کند. وی در ادامه صحبت‌های خود نامه‌ای تنظیم کرد و از پزشکان و مسئولانی که در حوزه بهداشت و سلامت فعالیت دارند درخواست کرد تا از اعتصاب خارج شوند.

 

لینک خبر:https://www.mako.co.il/news-politics/2023_q3/Article-64032442c6b6981026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_474045

اخبار مرتبط:

 

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراضات به نهادهای مذهبی رسید

خواندن مطلب بعدی ←

سانسور رسانه‌ای اعتراضات در رسانه‌های صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *