۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ترفیع درجه به جنازه افسر زن

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای تایید کرد که افسر زن در یک پایگاه نظامی کشته شده و یک سرباز مرد در مرکز آموزشی تزلیم در صحرای نقب “براثر اصابت یک جسم سنگین” زخمی شده است.

یک افسر نیروی دفاعی اسرائیل صبح روز پنجشنبه پس از سقوط یک کانتینر در یک پایگاه ارتش در جنوب اسرائیل کشته شد.

در ابتدای امر ارتش اجازه انتشار این حادثه را نداد و پس از بررسی و اطلاع به خانواده‌اش، نام زن کشته‌شده در خبرگزاری‌های رسمی رژیم اسرائیل، منتشر شد: دختری 21 ساله بنام لیدار پرتز، از شهر مرکزی اور یهودا که به عنوان افسر تدارکات در تیپ 7 زرهی اشتغال داشت؛ لیدار پرتز پس از مرگ به درجه کاپیتان ارتقا یافت.

در طرف دیگر سربازی که به طور خفیف زخمی شده بود به بیمارستان سوروکا در بئرشبع منتقل شد. جزئیات مربوط به شرایط این حادثه سهمگین، از جمله اینکه چه چیزی باعث سقوط کانتینر و له شدن این افسر شده است، هنوز مشخص نیست.افسر

ارتش اسرائیل اذعان داشت که این حادثه توسط اداره پلیس تحت بررسی است و یافته‌های خود را برای ارزیابی به دادستانی نظامی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، ارتش اسرائیل گفت که رئیس اداره لجستیک، سرلشکر میشل یانکو، و رئیس فرماندهی شمال، سرلشکر اوری گوردین، یک افسر ارشد تدارکات، سرهنگ موشه آرتزی را به عنوان مسئول گروهی از کارشناسان برای بررسی این حادثه منصوب کرده‌اند.

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/idf-officer-crushed-to-death-by-falling-container-at-base-in-south/

→ خواندن مطلب قبلی

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

راهپیمایی تا کنست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *