۳۰ شهریور ۱۴۰۳

عبور جوانان لبنانی از حصار مرزی در شمال فلسطین اشغالی

جوانان لبنانی از حصارهای یونیفل عبور کردند و وارد جاده‌ای شدند که از سال ۲۰۰۶ ورود به آن برای لبنانی‌ها ممنوع اعلام شده است.

منابع صهیونیست امروز (یکشنبه) از عبور جوانان لبنانی برای اولین از حصار مرزی با اراضی اشغالی در اعتراض به اشغال روستای «الغجر» توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

عبور لبنانی ها از حصار اراضی اشغالی
عبور لبنانی ها از حصار اراضی اشغالی

هفته گذشته نیز تصاویری تحت عنوان گشت‌زنی نیروهای حزب‌الله لبنان در امتداد حصار مرزی با اسرائیل در فضای مجازی پخش شده بود، که با دلهره و نگرانی اسرائیلی‌ها همراه شد.

عبور لبنانی ها از حصار اراضی اشغالی
عبور لبنانی ها از حصار اراضی اشغالی

همچنین شب گذشته، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در پیامی به رژیم غاصب صهیونیستی تاکید داشت:«حزب الله هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد و هرگز سر خود را مقابل دشمنان اسلام پایین نخواهد آورد.»

مقامات صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) جلسه‌ای با موضوع بررسی وضعیت مرزها شمالی اراضی اشغالی و حزب الله لبنان تشکیل دادند. در این جلسه افرادی چون نتانیاهو، گالانتز وزیر دفاع، روسای موساد و شین بت حضور داشتند. در این گفتگو نگرانی و واهمه مقامات صهیونیست از حزب الله و جبهه مقاومت کاملا مشهود بود.

مقامات امنیتی اسرائیل با علم بر این‌که توانایی دفاع از خود در برابر قدرت گروه‌های مقاومت را ندارند، ادعا کردند که برای مقابله با هرگونه حرکت از سمت حزب الله آماده هستند!

 

لینک خبر: http://HTTPS://WWW.MAARIV.CO.IL/NEWS/MILITARY/ARTICLE-1026450

اخبار مرتبط:

→ خواندن مطلب قبلی

قطار عادی سازی اسرائیلی به مقصد خواهد رسید؟

خواندن مطلب بعدی ←

ادغام بازار کار خریدی‌ها با سکولارها، چالش جدید جامعه چندپاره اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *