۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دستگیری عامیلن شهادت جوان فلسطینی در برقه

صبح امروز(شنبه)، پلیس رژیم صهیونیستی دو صهیونیست را به‌جرم قتل یک جوان 19ساله فلسطینی در روستای برقه در نزدیکی رام‌الله، بازداشت کرد.

گزارش‌ها از درگیری شدید صهیونیست‌ها با فلسطینیان در مراتع نزدیک به روستا خبر می‌دهند. به‌ گفته پلیس یک فلسطینی توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شد و یک صهیونیست از ناحیه سر آسیب دید.

در همین رابطه علاوه بر دستگیری عاملین شهادت جوان فلسطینی، پنج صهیونیست دیگر نیز دستگیر شدند.

ارتش اسرائیل ادعا می‌کند که نیروهایش در زمان تیراندازی حضور نداشتند و این نشان می‌دهد که این فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌های شهرک‌نشین کشته شده است.

جوان
روستای برقه در نزدیکی رام الله

به گزارش خبرگزاری رژیم صهیونیستی،تحقیقات و بررسی شواهد ادامه دارد تا مشخص شود که آیا تیراندازی‌ها توسط پاسگاه غیرقانونی صهیون اوز صورت گرفته است.

براساس اطلاعات به دست آمده از دستگاه‌های امنیتی، صهیونیست‌ها پیش‌ از تیراندازی، به اموال فلسطینیان در روستا آسیب رساندند و سپس درگیری خشونت‌آمیزی به راه انداختند. طی این درگیری یکی‌ از اسرائیلی‌ها با مهمات جنگی تیراندازی کرد، در جریان این درگیری یک جوان فلسطینی شهید و  چند تن دیگر مجروح شدند.

در پی شهادت جوان فلسطینی، قصی متان، حماس خواستار اقدام به مبارزه و بازداشتن شهرک‌نشینان و مهار تجاوز آنها شد.

لینک خبر: https://www.i24news.tv/en/news/middle-east/palestinian-territories/1691225974-two-israelis-arrested-after-murder-of-palestinian-near-ramallah

→ خواندن مطلب قبلی

تشکیل جلسه اضطراری صهیونیست‌ها برای بررسی سناریوهای فروپاشی

خواندن مطلب بعدی ←

تعطیلات با طعم تظاهرات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *