۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سید حسن نصر الله: در جنگ با محور مقاومت لبنان چیزی به نام اسرائیل باقی نخواهد ماند

سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی شب گذشته خود «آگاهی» خود را در تحلیل «مسائل داخلی اسرائیل» نشان داد.

سید حسن نصرالله روز گذشته پس از تهدید یوآو گالانت، به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ 33 روزه لبنان سخنرانی کرد. او این جنگ را یک پیروزی تاریخی توصیف کرد.


Capture1 51¶¶ نصرالله، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل را تهدید کرد که «اگر به جنگ لبنان بروید، به عصر حجر باز خواهید گشت.»

 

 


وی با تهدید گفت:«اگر اسرائیل وارد جنگ با محور مقاوت شود، به عصر حجر برخواهد گشت و دیگر خبری از مقرهای نظامی، پایگاه های هوایی، تصفیه‌ خانه‌های آب، نیروگاه های برق، پالایشگاه های نفت و بنزین و آمونیاک و همچنین نیروگاه دیمونا نخواهد بود.»

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که در جنگ آتی دیگر خبری از مقرهای نظامی، پایگاه‌های هوایی، نیروگاه‌های برق، پالایشگاه های نفت و بنزین و آمونیاک و همچنین نیروگاه دیمونا نخواهد بود.

وی افزود: وظیفه ماست که شهادت قربانیان در انفجار پاکستان و در بادیه سوریه و در شیراز را تسلیت بگوییم. به نظر می‌رسد تصمیمی آمریکایی برای بازگشت داعش به اقدامات خود در عرصه‌های متعددی وجود دارد.

خسارات رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه مقابل محور مقاومت لبنان
خسارات رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه مقابل محور مقاومت لبنان

نصرالله ادامه داد: از سال ۲۰۰۶ رزمایش‌های بسیاری در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی با هدف اطمینان از آمادگی اجرا می‌شود و تمامی گزارش‌ها خلاف آن را به اثبات می‌رساند.

وی افزود: نکته مهم در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی عدم آمادگی شهرک‌نشینان، استعمارگران و اشغالگران برای جانفشانی و پذیرش پیامدهای جنگ است. ارتش اسرائیل امروز در بدترین اوضاع خود به سر می‌برد. موضع دشمن از حمله و در اختیار داشتن ابتکار عمل به موضع دفاعی مبدل شده است. اسرائیل امروز پشت دیوارها پنهان شده اما محور مقاومت تا حد زیادی ابتکار عمل را به دست گرفته است.»

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/world-news/middle-east/article/14497048

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراض چپی‌ها به صهیونیسم مذهبی

خواندن مطلب بعدی ←

قطع بودجه مشینا (پیش دانشگاهی )

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *