۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشف نیم تن مواد مخدر اکستازی (MDMB)

پلیس اسرائیل محموله نیم تنی مواد مخدر MDMB را  کشف و ضبط کرد.

پلیس و بازرسان گمرک، محموله مواد مخدر از نوع MDMA ( ماده‌ای توهم زا که خلق و خو و ادراک (آگاهی از اشیاء و شرایط اطراف) را تغییر می‌دهد و معمولا اکستازی نامیده می‌شود. در اسرائیل به این ماده مخدر مرد خوب Nic GUY  گفته می‌شود) را ضبط کردند. در این رابطه یک مظنون ساکن هرتزلیا پیتواچ به اتهام دست داشتن در قاچاق مواد مخدر دستگیر کرد.

Capture2 22

پلیس و اداره مالیات روز پنجشنبه اعلام کردند ظروف حاوی بیش از نیم تن مواد مخدر جدید از نوع MDMB به ارزش ده‌ها میلیون شکل توسط پلیس اسرائیل و بازرسان گمرک در بندر اشدود کشف و ضبط شد.

بازرسان دو کانتینر را که حاوی اثاثیه منزل بود متوقف کردند، بازرسان گمرک بسته‌هایی را در میان مبلمان پیدا کردند که حاوی پودر مورد استفاده در تولید داروهای جدید از نوع MDMB با وزن بیش از 600 کیلوگرم است. همچنین در این بازرسی ماشین‌آلاتی که برای مخلوط کردن این پودر با دیگر مواد استفاده می‌شد، نیز کشف و ضبط شد.

این پودر به آزمایشگاه‌های زیر نظر پلیس اسرائیل منتقل شد. نتایج آزمایشگاهی نشان داد که پودر بخشی از یک داروی جدید از نوع MDMB است و ارزش آن حدود 150000 شکل در هر کیلوگرم است، به این معنی که ارزش محموله بیش از 90 میلیون شکل است.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/crime-in-israel/article-754339

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

اعلان جنگ علیه دگرباشان جنسی

خواندن مطلب بعدی ←

سایه اصلاحات تاریک بر رسانه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *