پادشاه برهنه است / اعتراض متفاوت مقابل منزل نتانیاهو

معترضان در مقابل منزل نتانیاهو نمایش اعتراضی «شاه برهنه» است را اجرا کردند.

صبح امروز در مقابل منزل نتانیاهو در قیصریه، یک نمایش اعتراضی برگزار شد که در آن تظاهرکنندگان با نقابِ تصویر نتانیاهو به عنوان نخست وزیر سخنرانی کردند و گفتند: «من کشوری دارم که باید ویران کنم، مردمی دارم که باید آنها را نابود کنم.» در همین حال، مجسمه برهنه نتانیاهو را نصب کردند.

Capture7

اعتراضاتی صبح امروز (شنبه) در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه برگزار شد که با تظاهرات و اعتراضات قبلی تفاوت داشت. در جریان تظاهرات مقابل خانه نخست وزیر، نمایشی برگزار شد که معترضان نقاب‌هایی با تصویر نتانیاهو بر صورت داشتند و در نقش نتانیاهو با مردم گفتگو کردند. در همان زمان مجسمه‌ای به شباهت نتانیاهو در کیبوتز شافیم گذاشته شد که روی آن نوشته شده بود: «شاه برهنه است».

Capture6

یکی از معترضان در بخشی از نمایش گفت: «صبح بخیر شهروندان اسرائیل، این بی بی شماست امروز صبح اتفاق بسیار عجیبی افتاد، یک نفر، احتمالاً یک آنارشیست، یک ماده مخدر واقعی را در شامپاین ما ریخت، و شما فرصتی بی‌نظیر دارید که تمام حقیقت را از من بشنوید. حقیقت این است که من نمی‌توانم باور کنم که به این‌جا رسیده‌ام. این وضعیت چه خواهد شد؟! من خیلی باهوش و خیلی زیبا هستم، انگلیسی را کامل صحبت می‌کنم، اما بایدن حاضر نیست با لباس‌های کثیف، من و سارا ملاقات کند.»

وی ادامه داد: «همه افراد مستعدی که در اطراف من بودند فرار کردند و حالا در کاپلان صحبت می‌کنند و می‌گویند که من دیوانه شده‌ام، به قضاوت من نمی‌توان اعتماد کرد، تنها چیزی که برایم مهم است محاکمه من است و آنها کاملاً، کاملاً، انسان‌های درست هستند.»

«اما بفهم! من نمی‌توانم به زندان بروم، من پادشاه هستم! این چیزی است که سارا همیشه به من می‌گوید. سارا می‌گوید من دقیقاً مانند پادشاه لوئی چهاردهم هستم و می‌دانید که او چه گفت: «من پادشاه کشور هستم. و شما نمی‌توانید یک پادشاه را به زندان بیاورید، حتی اگر شاه دیوانه شود، درست است؟»

بعداً معترضی که خود را بی‌بی نشان می‌داد، گفت که اصلاحات مورد بحث نه قیمت‌ها را کاهش می‌دهد، نه ارتش را تقویت می‌کند، نه بار دادگاه‌ها را کم می‌کند، نه نظام سلامت را التیام می‌بخشد و هم دستمزد معلمان را «گرسنگی» می‌شود. او گفت:« اما همانطور که همیشه می‌گویم، شما به سادگی جالب نیستید، ما را خسته کردید!»

معترض ادامه داد: “اصلاحات” چه خواهد کرد؟ اگر دادگاه تشخیص دهد که من مجرم هستم  قانون اساسی وضع خواهم کرد  همه افرادی که نامشان بی بی نتانیاهو است نباید به زندان بیفتند. دولت من به نفع من رای خواهد داد. و من دیوانه و آزاد خواهم ماند و بن گویر و اسمتریچ بودجه‌ای برای سومین معبد از من به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. اما شما، رعایای بیچاره من، ساکت باشید! از اراذل مسلح بن گویر بترسید و ساکت باش، ساکت باش! وقتی پادشاه عصبانی می‌شود، پادشاهی دیوانه می شود!

مجری در پایان فریاد زد: سوژه‌ها، باید تموم کنم، کشوری دارم که نابود کنم.»

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-1031346

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

مطالعات یهودیت در مدارس تل‌آویو

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی: موافقت حداکثری برای فعال بودن خطوط راه‌آهن در روز شنبه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *