۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شکایت یک زن یهودی از وضعیت معیشتی و فقر روز افزون خود

خانم کافمن، یک زن یهودی ساکن اراضی اشغالی، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌های عبری اذعان کرده که بعد از فوت همسرش، وضعیت معیشتی سختی را با شش فرزند می‌گذراند و دچار فقر بسیار شدیدی شده است.

وی توضیح می‌دهد:«حدود دو سال است که از فوت همسر و پدرم می‌گذرد، آنها به طور ناگهانی بر اثر بیماری قلبی درگذشتند و زندگی بدترین روزهای خود را به ما نشان داده است. همچنین این‌روزها درگیر بیماری سرطان نیز هستم.» با وجود فرزند بزرگتر این خانواده که 16 سال سن دارد، تمام فکر این مادر به این است که فرزندانش در بعد از وفات او بر اثر بیماری چگونه با دنیا روبه‌رو خواهند شد. این تصور قلب او را می‌رنجاند.

فقر در اراضی اشغالی
فقر در اراضی اشغالی

وی در پیامی که خواستار انتشار آن شد، گفت:«من نمی‌دانم چرا دولت به فکر معیشت مردم نیست؟ من 6 بچه دارم که بزرگترین آنها 16 ساله و کوچکترین آنها 4 ساله است، دیگر اینکه من به عنوان مادر خانواده جایگزین پدر نیز باید باشم، در بیمارستان بستری هستم. تنها دعای من این است که سلامتی خود را به دست آورم و فرزندانم را در آغوش بگیرم.»

وی افزود:«اکنون بیمه درمانی به من تعلق گرفته است اما زمانی که فرزند کوچکم مریض شده بود، هزینه درمان او خیلی سنگین بود و به سختی توانستیم پولی برای درمانش فراهم کنیم. حتی همین الان هم هیچ درآمدی نداریم و نمی‌توانیم یخچالمان را پر کنیم، عملاً فقر بر ما چیره شده است. ما نیازمند دریافت کمک از طرف مردم هستیم.» آنها می‌گویند که در مواجهه با مشکلات، نیازمند کمک و یاری از طرف جامعه یهودی هستند.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/375605

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

در پی حملات ائتلاف، بحران بی‌ثباتی در ارتش اسرائیل به پرسنل دائمی گسترش یافته‌است

خواندن مطلب بعدی ←

دستگیری نژادپرستانه، نقش ستاره داود بر صورت زندانی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *