۳۱ شهریور ۱۴۰۳

زنان حذف شدنی نیستند/ تظاهرات گسترده زنان علیه محرومیت‌های زنان در جامعه

تظاهرات اعتراضی زنان در بنی‌براک در روز پنجشنبه به دلیل محرومیت زنان از فضاهای عمومی ادامه دارد.

سازمان‌های معترض به وضع موجود در خیابان‌های شهر فوق ارتدوکس بنی‌براک تظاهرات برگزار خواهند کرد، طبق برآوردهای اعتراض‌کنندگان حدود 10 هزار نفر از زنان در این تظاهرات شرکت می‌کنند. سازمان‌دهندگان این اعتراضات بیان کردند که اجرای خواسته‌های فوق ارتدوکس‌ها و دولت تا به امروز کافی است.

باتوجه به افزایش محرومیت زنان از فضاهای عمومی، پلیس برگزاری اعتراضات زنان در روز پنجشنبه را در شهر بنی باراک تایید کرد. سازمان‌دهندگان تظاهرات تخمین زدند حدود 10 هزار زن در این تظاهرات شرکت کنند.

Capture1 80
تظاهرات زنان علیه محدودیت‌های اجتماعی

تظاهرات از ساعت 19 در خیابان مسعده شعیر صورت خواهد گرفت. همچنین، به عنوان بخشی از تظاهرات، اعتراضات از خیابان‌های ششات حییم (شش روز)، مفس کادش، ابوهاچیرا، ژابوتینسکی و ماسادا عبور خواهد کرد. برگزارکنندگان این اعتراضات خیابان کنار کنیسه Itzkovich  از کنیسه‌های معروف شهر را به عنوان خیابان اصلی تجمع اعتراضی انتخاب کرده بودند اما پلیس مسیری دیگری را تایید کرد و قرار است راهپیمایان از کنار ساختمان شهرداری عبور کنند.

برگزارکنندگان این اعتراضات اعلام داشتند که دیگر در مقابل عدم پاسخگویی در برابر خواسته‌هایشان ،در مورد استفاده دخترانشان از اتوبوس و طرد زنان از مراکز قدرت سکوت نمی‌کنند. با قاطعیت و همبستگی بسیار زنانه به رهبری افراطی ارتدوکس‌ها و دولت می‌گوییم: «تا همین جا کافی است!»

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-israel/2023_q3/Article

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

در اقدام اعتراضی زنان، نماد آزادی ملبس به پوشش کنیزان شد

خواندن مطلب بعدی ←

اینجا موسیقی ممنوع است!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *