۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اینجا موسیقی ممنوع است!

روزنامه معاریو از ممنوعیت پخش موسیقی در لشکر 80 ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش معاریو پس از ورود سربازان مذهبی، از دیگر سربازان خواسته شد که در حین انجام وظیفه در آشپزخانه، پخش موسیقی را متوقف کنند.

به درخواست سربازان مذهبی که در آشپزخانه حضور داشتند از دیگر سربازان خواسته شد آواز نخوانند و آهنگی در حین انجام وظیفه در آشپزخانه پخش نکنند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به این موضوع اظهار داشت: موضوع در دست بررسی است و در صورت لزوم، اصلاح خواهد شد.

Capture1 81

هفته گذشته به سربازان زن شاغل در لشکر 80 ارتش، دستور داده شد که در حین فعالیت در آشپزخانه موسیقی پخش نکنند و آواز نخوانند. این دستور به درخواست سربازان مذهبی بود که در زمان انجام وظیفه در آشپزخانه حضور داشتند و سربازان زن شاغل در آشپزخانه در حین انجام وظیفه آواز می‌خواندند و موسیقی پخش می‌کرند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در پاسخ به این پرونده گفت: موضوع در دست بررسی است و در صورت نیاز، اصلاح خواهد شد. ارتش اسرائیل در عین حال که به همه سربازان احترام می‌گذارد، فضای محترمانه‌ای را برای همه سربازان ایجاد و از حقوق آنها محافظت می‌کند.

در هفته‌های اخیر، مجموعه‌ای از حوادث محرومیت زنان فاش شده است؛دختری 14 ساله‌ای که راننده اتوبوس در حیفا از او خواسته بود خود را بپوشاند، و اکنون به نظر می‌رسد که زنان جوانی که با تبعیض مواجه شده‌اند و موارد محرومیت زنان از عرصه عمومی افزایش یافته است، امروز پنجشنبه، در بنی‌براک تظاراتی علیه این محرومیت‌ها برگزار می‌شود.

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-israel/2023_q3/Article-d19e15759132a81026.htm?sCh=7bd56f39402f1810&pId=173192561&partner=lobby

→ خواندن مطلب قبلی

زنان حذف شدنی نیستند/ تظاهرات گسترده زنان علیه محرومیت‌های زنان در جامعه

خواندن مطلب بعدی ←

واکنش خاخام‌های بنی‌براک به تظاهرات زنان؛ این اقدام منافی عفت و حیاست به آن نزدیک نشوید!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *