۳۱ شهریور ۱۴۰۳

زخمی شدن 4 سرباز صهیونیست در انفجار بمب در نابلس + فیلم

یک افسر و سه سرباز اسرائیلی بر اثر انفجار یک خودروی نظامی در حین هجوم شهرک‌نشینان به مقبره یوسف در نابلس در شامگاه چهارشنبه زخمی شدند.

Capture1 115
نیروهای ارتش اشغالگر با همراهی یک خودرو نظامی از طریق پاسگاه بیت فوریک به منطقه شرقی یورش بردند تا از هجوم شهرک‌نشینان به مقبره جناب یوسف محافظت کنند که در جریان انفجار یک بمب دست‌ساز چهار نظامی صهیونیست زخمی شدند.

وب‌سایت‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله شبکه 13 و کانال 7 خبری اعلام کردند که در نابلس تبادل آتش در جریان ارتش اسرائیل هنگام ورود به مقبره یوسف در شرق شهر نابلس صورت گرفت و افزود: «بر اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای یک خودروی نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی چهار نظامی این رژیم زخمی شدند.»

 

منابع صهیونیستی گزارش دادند شاخه محلی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، گردان‌های قدس، اعلام کرد که این بمب را علیه نیروهای اسرائیلی فعال کرده است. این گروه اعلام کرد که این حمله انفجاری «در چارچوب پاسخ به تجاوز مستمر به مردم ما در شهر نابلس و اردوگاه‌های آن و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مبارز فلسطینی صورت گرفت.»

محمد حماده، سخنگوی حماس نیز در واکنش به این درگیری‌ها، اظهار داشت: انفجار بمب توسط مقاومت در مقابل نیروهای اشغالگر در شامگاه امروز در نابلس، پیامی قاطع به دولت اشغالگر افراطی است که هیچ وجه ایمنی برای شما وجود ندارد. اینجا سرزمین ماست و شما چاره‌ای جز ترک آن ندارید و تهدیدهای توخالی شما ما را نمی‌ترساند، بلکه ما را مجبور می‌کند تا شجاعت بیشتری به خرج دهیم.»

وی افزود: دولت دشمن باید پس از منفجر کردن خودرو در نابلس به فریادهای سربازان گوش فرا دهد، زیرا اگر دشمن به فکر حمله به شهرها و روستاها و ایجاد رعب و وحشت در مردم صلح‌طلب ما باشد، این یک اتفاق عادی خواهد بود و مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد و غافلگیر می‌کند. تا پیروزی حاصل شود.

گروه تروریستی «لانه شیرها» شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که یکی از اعضای این گروه در حین تدارک مقابله با دشمن صهیونیستی در منطقه شرقی شهر نابلس به شهادت رسیده است.

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/politics/security/wounded-903692923/?pid=62&cid=902992371

 

→ خواندن مطلب قبلی

یائیر نتانیاهو پسر نخست‌وزیر به پرداخت غرامت محکوم شد

خواندن مطلب بعدی ←

اعتراضات دنباله‌دار به سیاست آموزش‌ و پرورش؛ 6 معترض بازداشت شدند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *