۳۱ شهریور ۱۴۰۳

بن‌گویر در اقدامی نژادپرستانه ملاقات زندانیان فلسطینی را محدود کرد

کانال 13 رژیم صهیونیستی با اعلام تصمیم نژادپرستانه بن‌گویر گزارش داد، وزیر امنیت ملی ملاقات زندانیان امنیتی را محدود کرد.

وزیر امنیت ملی، ایتامار بن‌گویر، به سازمان‌ها زندان دستور داد تا از یکشنبه هفته آینده به جای یک ملاقات در ماه، خانواده‌های زندانیان یک‌بار ملاقات در دو ماه داشته باشند. این قانون خشم فلسطینی‌ها را برانگیخته است. مقام ارشد فلسطینی در واکنش به این دستور گفت: دستورات نژادپرستانه نیاز به مداخله دارد.

وزیر امنیت ملی ایتامار بن‌گویر روز جمعه تصمیم خود را در توییتر فاش کرد و نوشت: هر نهاد دولتی باید رویه‌ها، دستورات و قانون را اجرا کند.

Capture1 6

همانطور که گفته شد، این تصمیم نژادپرستانه واکنش‌های بسیاری از جمله دبیرکل PLO PLO را برانگیخت. الیخ توئیت کرد که اقدام‌های نژادپرستانه علیه زندانیان فلسطینی که بن‌گویر آن را اعلام کرد اوضاع منطقه را شعله‌ورتر خواهد کرد. این تصمیمات باید بلافاصله از بین برود. این تصمیم نیاز به مداخله مستقیم توسط سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر و صلیب سرخ بین‌المللی دارد.

حماس از این تصمیم خشمگین شد و نوشت: تصمیم تروریست بن‌گویر برای متوقف کردن ملاقات خانواده فلسطینیان زندانی، یک رفتار نژادپرستانه است که عزم زندانیان قهرمانان را نمی‌شکند. زندانیان تا زمان آزاد شدن از زندان‌ها مقاومت خواهند کرد.

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/politics/security/begvir-903695195/?pid=7&cid=902992371

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی؛ کاهش قدرت احزاب ائتلاف دولتی دربرابر اپوزیسیون

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو تصمیم بن‌گویر مبنی بر تغییر سیاست در زمان ملاقات زندانیان فلسطینی را رد کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *