۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آویو گفن: هنرمندان بی‌تفاوت در برابر اصلاحات قانونی را طرد کنید!

آویو گفن، خواننده و موسیقی‌دان اسرائیلی شب گذشته (سه‌شنبه) از هنرمندانی که در قبال اصلاحات قانونی در اسرائیل موضع‌گیری نمی‌کنند، به شدت انتقاد کرد.

آویو گفن خطاب به مردم علیه هنرمندانی که در برابر اصلاحات قانونی ساکت هستند، گفت: آنها را طرد کنید! آنها فقط می‌خواهند تجارت کنند و پول در بیاورند.

گفن در یک اجرای ویژه در برلین به مناسبت افتتاحیه روزهای فرهنگی یهودی در این شهر گفت: از همین جا، از برلین، از مردم می‌خواهم هنرمندانی که در برابر اصلاحات موضع نمی‌گیرند، را طرد کنند.

Capture5 2
دستگیری گفن در جریان تظاهرات

گفن در یک اجرای ویژه در برلین به مناسبت افتتاحیه روزهای فرهنگی یهودی در این شهر گفت: من دوستان هنرمند زیادی دارم که در بحث و مبارزه برای تداوم دموکراسی تاثیر می‌گذارند و با صدای خود کمک می‌کنند. دوستان هنرمند شجاعم را که کارهای ارزشی انجام می‌دهند تحسین می‌کنم و همچنین از هنرمندانی که در قبال اعتراضان مردم سکوت کرده‌اند، انتقاد می‌کنم. آنها ترجیح می‌دهند پول بیشتری به دست آورند و مخاطبان بیشتری داشته باشند درعوض اسرائیل را از دست بدهند. تأکید می‌کنم اسرائیل به هنرمند و هر فرد معنوی تأثیرگذار نیاز دارد.

گفن که مورد تشویق بسیاری از حضار قرار گرفت، ادامه داد: تفرقه و شکاف بزرگی در میان مردم اسرائیل وجود دارد و هر روز بر نفرتشان افزوده می‌شود. مردم در اسرائیل چندپاره شده‌اند. روزهای سختی در حال سپری شدن است.

Capture6

آویو گفن که در تظاهرات ماه پیش در کاپالان به همراه پسرش شرکت کرده و دستگیر شده بود، با حمایت از معترضین گفت من امیدوارم همه افرادی که هر روز در خیابان‌ها می‌جنگند به پیروزی مورد انتظار دست یابند.

وی با اعلام حمایت از اپوزیسیون افزود: بنی‌گانتز شایسته‌ترین فرد در اسرائیل امروز است. من امیدوارم که به زودی انتخابات برگزار شود. او یک انسان است، او کسی است که می‌تواند تمام اسرائیل را متحد کند و من برای او آرزوی پیروزی می‌کنم، این اتفاق خواهد افتاد و صلح بین شهروندان اسرائیلی برقرار خواهد شد.

لینک خبر: https://e.walla.co.il/item/3607236

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

تهدید به از سرگیری اعتصاب سازمان معلمان به دلیل بی‌تعهدی وزارت دارایی

خواندن مطلب بعدی ←

ابومازن و انکار هولوکاست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *