۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هکرها برخی اطلاعات پزشکی سرقت شده از بیمارستان معینی یشوعا را منتشر کردند

حدود یک ماه پس از هک کردن سرورهای بیمارستان توسط گروه Ragnar Locker، هکرها از انتشار برخی از اطلاعات سرقت شده خبر داد.

به گفته این گروه، بقیه اطلاعات در روزهای آینده منتشر خواهد شد. این گروه تهدید کرده است که در صورت نپرداختن ده‌ها میلیون شِکل، اطلاعات پزشکی نتانیاهو، اعضای کنست و مقامات ارشد خریدی را افشا خواهند کرد.

Capture2 19

حدود یک ماه پس از نفوذ هکرها به سرورهای بیمارستان معینی یشوعا، هکرها عصر روز چهارشنبه اعلام کردند که برخی از اطلاعات را منتشر کرده‌اند.

گروه هکری Ragnar Locker در گروه تلگرام خود اعلام کردند که بخشی از اولین اطلاعات با حجم 402 گیگابایت، را که از بیمارستان به سرقت برده بود، پس از پرداخته نشدن مبلغ درخواستی، منتشر کرد. این گروه همچنین تهدید کرد که بقیه اطلاعات در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

Capture3 10

طبق گزارش اسرائیل هیوم، این گروه هکری تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت ده‌ها میلیون شکل، تمام اطلاعات سرقت شده از بیمارستان را منتشر خواهد کرد. به گفته این گروه، این اطلاعات، اطلاعات شخصی و مطالب پزشکی بیماران از جمله نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو، اعضای کنست، خاخام‌های مشهور در جامعه افراطی ارتدوکس را شامل می‌شود.

ماه گذشته پس از اعلام این حمله، مدیر عامل انجمن اینترنت اسرائیل گفت: این حمله اهمیت اجرای اقدامات حفاظت سایبری در بیمارستان‌ها را نشان می‌دهد. حملات سایبری می‌تواند تمام تجهیزات پزشکی یک بیمارستان را از کار بیاندازد، بنابراین بهتر است که اولویت‌ها را دوباره بررسی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر امکان اظهارنظر در مورد جزئیات تحقیقات و یا موضوع انتشار اطلاعات وجود ندارد و مراجع ذی‌ربط و دستگاه‌‌های اجرایی باید کار خود را به درستی انجام دهند.

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/tech/tech-news/article/14581201

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

دست رد آمریکا بر سینه بن‌گویر و اسموتریچ

خواندن مطلب بعدی ←

بحران ارزی در اسرائیل، ارزش شِکل به پایین‌ترین حد خود در 7 سال گذشته رسید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *