۳۱ شهریور ۱۴۰۳

طرح‌های تبعیض‌آمیز؛ دادخواست علیه طرح – کوپن‌های غذایی – درعی

دیوان عالی به دادخواست علیه طرح درعی برای توزیع کوپن غذا رسیدگی خواهد کرد.

دیوان عالی دادگستری چهارشنبه آینده در مورد انتقال بودجه 400 میلیون شکل برای کوپن‌های غذایی، به منظور تضمین امنیت غذایی که توسط آریه درعی رئیس حزب شاس پیشنهاد شده است، بحث خواهد کرد.

Capture1 48

دیوان عالی دادگستری چهارشنبه آینده درباره دادخواست علیه انتقال بودجه 400 میلیون شکل برای کوپن‌های غذایی به منظور تضمین امنیت غذایی که توسط حزب شاس به رهبری آریه درعی پیشنهاد شده است، بحث خواهد کرد. این جلسه شامل سه داور خواهد بود.

یادآوری می‌شود، روز پنج‌شنبه دیوان عالی کشور تصمیم به صدور قرار موقت علیه انتقال بودجه گرفت و مدعی شد که این دستور صرفاً برای عدم تأخیر در رسیدگی به دادخواست تقدیمی صادر شده و نظر دادگاه در خصوص این دادخواست از سوی جنبش کیفیت دولت و جنبش هادوش ارائه شده است.

Capture3 13

در این دادخواست آمده است که نرخ کسانی که از کوپن غذا در رابطه با نرخ ناامنی غذایی برخوردار هستند تقریباً 3 برابر بیشتر از عموم مردم افراطی ارتدوکس و 5 برابر بیشتر از بخش عرب است. این جنبش همچنین مدعی است که معیارها بدون مشورت کافی تحت شرایط پرونده با شورای ملی امنیت غذایی- نهاد قانونی که مجاز به مشاوره به دولت در این زمینه است – طبق قانون تعیین شده است و کاملاً در تضاد با موقعیت رتبه‌های حرفه ای مربوطه است.

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-1036687

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

با کلاه و منگوله؛ افسران پلیس با لباس خریدی برای دستگیری فلسطینیان

خواندن مطلب بعدی ←

نهادهای بزرگ مالی علیه اقتصاد اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *