۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گردشگران کثیف صهیونیست و طغیان خشم ساکنان محلی داووس

ساکنان شهر داووس با شکایت از گردشگران صهیونیست گفتند: برخی از آنها به سختی به قوانین محلی احترام می‌گذارند.

شکایات روزافزون گردشگران و محلی‌ها در شهر آلپاین در مورد رفتار گردشگران یهودی به‌ویژه خریدی‌ها در رسانه‌های سوئیس موج می‌زند.

تارنمای وای نت با نقل روایت بی‌نزاکتی گردشگران اسرائیلی نوشت: به نظر می‌رسد که داووس تصمیم گرفته است که دیگر گردشگران یهودی را نپذیرند.

Capture2 29گردشگران در فضای عموی در داووس

داووس، شهر آلپ در شرق سوئیس، در سراسر جهان به عنوان یک مرکز توریستی شناخته شده است، که عمدتاً به دلیل مجمع جهانی اقتصاد است که هر ساله در ماه‌های زمستان برگزار می‌شود و رهبران و افراد مشهور را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. طی سال‌ها، داووس در ماه آگوست به مرکز جاذبه‌ای برای هزاران گردشگر صهیونیست تبدیل شده است که برای تعطیلات به این شهر می‌آیند، اما در سال‌های اخیر تنش‌هایی بین مردم محلی و گردشگران یهودی، به دلیل شکایات فراوان در مورد رفتار نامناسب و دور از نزاکتِ گردشگران صهیونیست به وجود آمده است.

در هفته گذشته، پس از سیل شکایات ساکنان محلی و صاحبان B&B و آپارتمان‌هایی که از کثیفی‌های [فضولات] به جا مانده از گردشگران و رفتار بی‌ادبانه و دور از نزاکت صهیونیست‌ها در فضای عمومی اجاره داده شده، این تنش به یک انفجار واقعی رسید.

مدیر کل وزارت گردشگری داووس نیز در دو مصاحبه‌ای که با رسانه‌های محلی انجام داد، به شدت از رفتار گردشگران یهودی انتقاد کرد و گفت: «برخی از این گردشگران، رعایت قوانین و مقررات آن مکان را بسیار دشوار می‌دانند.

Capture2 27

اوج این تنش زمانی بود که یک روزنامه محلی کوچک به نام “گیپفل-زیتونگ” با عکس روی جلد منتشر شد که فضولات گردشگران یهودی را در بالکن مهمانخانه‌ای که اجاره کرده بودند تحت عنوان: “رها شده در بالکننشان می‌داد. این روزنامه خاطرنشان کرد که بدون شک این، از یک فرد یهودی الاصل است. به نوشته این روزنامه، مالک این آپارتمان مدعی شده است که در طول سالیان متمادی خود هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده است و «تصمیم گرفته است که دیگر آپارتمانی را به گردشگران صهیونیست اجاره ندهد و ابراز امیدواری کرد که مسئولان گردشگری داووس در نهایت این کار را انجام دهند.»

وای نت در توضیح نوشت: طغیان خشم محلی علیه گردشگران یهودی باعث نگرانی جامعه یهودی در سوئیس و به ویژه یوناتان کروتنر، دبیرکل سازمان چتر جوامع یهودی در سوئیس است که برای چندین سال پروژه ای را مدیریت کرد، اکنون مقامات در داووس به او اطلاع داده‌اند که با توجه به حوادث زیاد، همکاری خود را متوقف می‌کنند.

وی در واکنش به این تصمیم گفت: ما نمی‌فهمیم که چرا وزارت گردشگری در داووس تصمیم گرفت دیگر با ما همکاری نکند. به نظر می‌رسد که داووس تصمیم گرفته است که گردشگران یهودی را نپذیرد. آنها رفتار عده‌ای معدود را به همه یهودیان تعمیم می‌دهند.»

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/judaism/article/yokra13578313

اخبار مرتبط

 

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی سال در اراضی اشغالی؛ 76 درصد صهیونیست‌ها اعلام کردند که وضعیت اقتصادی اسرائیل بدتر شده است.

خواندن مطلب بعدی ←

شورای ملی دانش‌آموزی به اعتصاب در روز سه شنبه هشدار داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *