۳۰ شهریور ۱۴۰۳

انتقاد نتانیاهو از احزاب چپ به دلیل محکوم نکردن شعار «سال آینده در قبرستان باشید!»

نتانیاهو در جلسه روز یکشنبه کابینه، از احزاب چپ به دلیل محکوم نکردن شعار «امیدواریم سال آینده در قبرستان باشید!» به شدت انتقاد کرد.

نخست وزیر بنیامین نتانیاهو در جلسه صبح امروز (یکشنبه) کابینه درباره اعتراضات ضد دولتی دیروز سخنرانی کرد و به مخالفان به دلیل محکوم نکردن آرزوی مرگ او و همسرش در تظاهرات حمله و شعار «امیدواریم سال آینده در قبرستان باشید» را محکوم کرد.

Capture2 30

نتانیاهو خاطر نشان کرد: یکی‌ از فعالان چپ در اعتراضات، وزرای دولت را نازی خطاب می‌کند، یک کنشگر در جنبش اعتراضی خطاب به وزیر دولت گفت: شما از نازی‌ها بدتر هستید!

وی افزود: چند ساعتی از این اظهارات نگذشته بود که در تظاهرات شب گذشته چپ‌گرایان در مدیین، معترضین شعار «سال آینده در قبرستان باشید» سر دادند. تا به‌ حال هیچ یک از رهبران اپوزیسیون صلاح نداسته‌اند تا این شعارها را محکوم کرده و در آرام کردن تنش‌های داخل کشور به ما بپیوندند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا تنش‌ها را کاهش دهیم و به یک اجماع عمومی در مورد اصلاحات قضایی دست یابیم، بنابراین نمی‌توانیم فراخوان‌های تحریک‌آمیز رهبران حزب یا بهتر است بگوییم رهبران تظاهرات چپ را بپذیریم.»

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/376783

→ خواندن مطلب قبلی

نامه سناتورهای آمریکایی برای حذف اسرائیل از لیست معافیت روادید

خواندن مطلب بعدی ←

اصلاح قیمت حمل‌ و نقل در شهرهای خریدی‌نشین

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *